МІЖНАРОДНІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Батечко, Н. Г. (2017). Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі. Освітологічний дискурс, 3-4, 1-16.
Бодненко, Д. М., Жильцов, О. Б., Лещинський, О. Л., & Мазур, Н. П. (2014). Моніторинг навчальної діяльності. Київський університет імені Бориса Грінченка.
Васильєва, Д. В., Головко, М. В., Жук, Ю. О., Козленко, О. Г., Ляшенко, О. І., Науменко, С. О., & Новосьолова, В. І. (2020). Уроки PISA-2018: методичні рекомендації. Інститут педагогіки НАПН України.
Закон України "Про освіту". (2017). Відомості Верховної Ради, 38-39, 380. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Закон України "Про повну загальну середню освіту" (2020). Відомості Верховної Ради, 31, 226. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20
Ляшенко, О. І., Лукіна, Т. О., Жук, Ю. О., Ващенко, Л. С., Гривко, А. В., & Науменко, С. О. (2018). Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти. ТОВ "КОНВІ ПРІНТ".
Мазорчук, М., Вакуленко, Т., Терещенко, В., Бичко, Г., Шумова, К., Раков, С., & Горох, В. (2019). Національний звіт за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018. Український центр оцінювання якості освіти.
Міленіна, М. М., & Якимова, І. О. (2020). Моніторингові дослідження у шкільній освіті: світовий досвід та особливості впровадження в Україні (на прикладі PISA-2018). Освіта та розвиток обдарованої особистості, 3(78), 113-122. https://doi.org/10.32405/2309-3935-2020-3(78)-113-122
Нова українська школа. (2016). Концептуальні засади реформування середньої школи. Міністерство освіти і науки України. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
ОЕСР. (2016). PISA 2018. Аналіз потреб для посилення спроможності: Україна. https://www.oecd.org/pisa/aboutpisa/Ukraine-PISA-capacity-needs-analysis_UKR.pdf
Оксамитна, С. М., & Васильченко, А. А. (2009). Соціальна диференціація освітніх можливостей за результатами міжнародного проекту PISA: досвід для України. Наукові записки НаУКМА. Серія: Соціологічні науки, 96, 13-21.
Прокопенко, Н. (2013). Основні результати міжнародного порівняльного дослідження якості природничо-математичної освіти TIMSS-2011. Освітня політика. Портал громадських експертів. http://education-ua.org/ua/analytics/68-osnovni-rezultati-mizhnarodnogo-porivnyalnogo-doslidzhennya-yakosti-prirodnicho-matematichnoji-osviti-timss-2011
Araújo, L., Costa, P., & Crato, N. (2021). Assessment Background: What PISA Measures and How. In: N. Crato (Ed.), Improving a Country’s Education (pp. 249–263). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-59031-4_12
Avvisati, F., Echazarra, A., Givord, P., & Schwabe, M. (2019). PISA 2018 Results: Country Note: Ukraine. PISA, OECD Publishing. https://www.oecd.org/pisa/publications/PISA2018_CN_UKR.pdf
Crato, N. (2021). Setting up the Scene: Lessons Learned from PISA 2018 Statistics and Other International Student Assessments. In: N. Crato (Ed.), Improving a Country’s Education (pp. 1–24). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-59031-4_1
Giambona, F., Vassallo, E., & Vassiliadis, E. (2011). Educational systems efficiency in European Union countries. Studies in Educational Evaluation, 37(2-3), 108–122. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2011.05.001
Martin, M., Mullis, I., & Foy, P. (2008). TIMSS 2007 International Science Report. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
Martin, M., Mullis, I., Foy, P., & Stanco, G. (2012). TIMSS 2011 International Results in Science. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
Mullis, I., Martin, M., & Foy, P. (2008). TIMSS 2007 International Mathematics Report. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
Mullis, I., Martin, M., Foy, P., & Arora, A. (2012). TIMSS 2011 International Results in Mathematics. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
Mullis, I., & Martin, M. (2015). PIRLS 2016 Assessment Framework. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
Mullis, I, & Martin, M. (2019). PIRLS 2021 Assessment Frameworks. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
Mullis, I, Martin, M., Ruddock, G., O’Sullivan, C., & Preuschoff, C. (2009). TIMSS 2011 Assessment Frameworks. TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
OECD. (2007). PISA 2006: Science Competencies for Tomorrow's World: Volume 1: Analysis. PISA, OECD Publishing. https://doi.org/10.1787/9789264040014-en
OECD. (2019). PISA 2018 Assessment and Analytical Framework. PISA, OECD Publishing. https://doi.org/10.1787/b25efab8-en
Saito, M. & van Cappelle, F. (2010). Monitoring the quality of education: exploration of concept, methodology, and the link between research and policy. In A. W. Wiseman (Ed.), The Impact of International Achievement Studies on National Education Policymaking (International Perspectives on Education and Society, Vol. 13) (pp. 3–34). Emerald Group Publishing Limited. https://doi.org/10.1108/S1479-3679(2010)0000013004
Schleicher, A. (2018). World Class: How to Build a 21st-Century School System. Strong Performers and Successful Reformers in Education, OECD Publishing. https://doi.org/10.1787/9789264300002-en
She, H. C., Stacey, K., & Schmidt, W. H. (2018). Science and Mathematics Literacy: PISA for Better School Education. International Journal of Science and Mathematics Education, 16, 1–5. https://doi.org/10.1007/s10763-018-9911-1
Shi, W.-Z., He, X., Wang, Y., Fan, Z.-G., & Guo, L. (2016). PISA and TIMSS Science Score, Which Clock is More Accurate to Indicate National Science and Technology Competitiveness? Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 12(4), 965–974. https://doi.org/10.12973/eurasia.2016.1239a
Yeres’ko, O.V., Beskova, N.V., & Rakov, S.A. (2012). Ukraine. In I. Mullis, M. Martin, C. Minnich, G. Stanco, A. Arora, V. Centurino, & C. Castle (Eds.), TIMSS 2011 Encyclopedia: Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science (pp. 945–960). TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2022.58.14
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.