ОСНОВНА ЧАСТИНА СТАТТІ
ВСТУП
- вступ надає читачеві стисле уявлення про зміст статті;
- має містити інформацію про науковий контекст експериментального або теоретичного дослідження;
- галузі застосування та завдання статті, гіпотези (якщо такі є);
ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ
- має представляти літературу відповідно тематиці статті та зважати на усталені аналітичні ознаки;
- наукова література має бути критично проаналізована автором (ами);
- слід вказати виявлені наукові прогалини, які сприяли сучасному дослідженню. Саме ці прогалини є тим, що становить оригінальний внесок статті;
- має показати необхідність проведення дослідження у визначеній галузі відповідно вже існуючої наукової літератури та показати точки перетину між наявною літературою і пропонованим дослідженням.
- усі джерела, які вказуються в ОГЛЯДІ ЛІТЕРАТУРИ, слід правильно цитувати відповідно до 6th APA Style Manual.
МЕТА СТАТТІ
МЕТОДОЛОГІЯ
- методи та прийоми, що використовуються для збору, аналізу та інтерпретації даних;
- в експериментальних дослідженнях автор(и) має надати інформацію про дослідження вибірки, збір даних;
- інші деталі щодо процесу збору даних;
- точний та вичерпний опис проаналізованих методів, особливо коли вони нові чи маловідомі в літературі;
РЕЗУЛЬТАТИ
- результати представляються докладно, використовуючи таблиці, рисунки, графіки або будь-яку іншу візуалізацію, призначену для того, щоб допомогти читачеві краще зрозуміти ідеї, пропоновані в результаті дослідження;
- статистичні дані мають супроводжуватися поясненнями їх значення;
- в експериментальнихдослідженнях:
- дані, які можуть суперечити гіпотезам, мають бути представлені та проаналізовані;
- автор(и) має окреслити спосіб, за допомогою якого отримані дані сприяють досягненню мети дослідження;
ДИСКУСІЯ
- автор(ам) слід чітко вказати оригінальні елементи власної статті, які могли б зацікавити читачів у всьому світі;
в експериментальних дослідженнях:
- ця частина представляє достовірність та надійність дослідження та його межі;
- автор(ам) слід представити, як результати дослідження можна екстраполювати та узагальнити відповідно існуючої літератури з даної теми;
- автор(ам) слід брати до уваги та враховувати географічні, гносеологічні, методологічні обмеження дослідження;
ВИСНОВКИ
- висновки мають співвідноситись із цілями статті та проаналізованими даними;
- в експериментальних дослідженнях:
- автор(и) має зазначити, чи були гіпотези (якщо такі є) підтверджені чи ні (у разі емпіричного дослідження).
Подяка (за необхідності)
Подяка зазвичай включає визнання внеску третіх сторін у дослідження, що сприяли створенню статті, або фактичному написанню статті, але внесок третьої сторони не настільки вагомий, щоб вважатися співавторами. Також до подяки входить інформація про джерело фінансування досліджень, про організацію дослідження, в якій автор(и) здійснював дослідницьку діяльність або дослідницький проект, де були отримані дані.
Примітки (якщо потрібно)
Конфлікт інтересів
Фінансування
БІБЛІОГРАФІЯ
- ця частина має бути відформатована відповідно до вказівок 6 видання «Стилю Американської психологічної асоціації (APA style)»: the APA Manual https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/.
Дуже важливо переконатися у повній відповідності між вказаними джерелами у тексті та в бібліографії.
Джерела в списку бібліографії подаються за алфавітом.
Приклади:
Bakhtin, M.M. (1990). Tvorchestvo Fransua Rable i narodnaia kultura srednevekovia i Renessansa [Creative Heritage of Francis Rable and National Culture of the Middle Ages and Renaissance]. Moscow: Khudozhestvennaia literature (in Russian).
Lerman, S. P. (2007). Proekt kak odna iz sovremennykh tekhnologii obucheniia [The Project as One of the Modern Educational Technologies]. Retrieved from http://festival.1september.ru/articles/414629. (in Russian)
Panova, L. S. (2010). Metodyka navchannia inozemnykh mov u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [Methods of Teaching Foreign Languages in Secondary Schools.]. Kyiv: VTs «Akademiia» (in Ukrainian).
Rozpochynaietsia pidhotovka shkilnoho vchytelia novoho pokolinnia [Training Begins for New Generation School Teachers]. (2016). Retrieved from http://www.britishcouncil.org.ua/year-of-english/updates/blog/Training-Beginsfor-New-Generation-School-Teachers (in Ukrainian).
Strunk, W., Jr., & White, E. B. (1979). The elements of style (3rd ed.). New York: Macmillan.
Van der Geer, J., Hanraads, J. A. J., & Lupton, R. A. (2000). The art of writing a scientific article. Journal of Scientific Communications, 163, 51-59.
Прикладні або теоретичні статті можуть мати не менше 10 бібліографічних джерел і максимум 50. Бібліографія має включати сучасні наукові джерела.
Будь-яка стаття, яка не відповідає вищезазначеним вимогам, буде повернута авторам.