ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ІРАКУ

Muqdad Al-Karawi

Анотація


У дослідженні осмислене концептуальне використання мовних ігор на занятті англійською мовою, особливо в початковій школі, що позитивно впливає на процес навчання учнів та робить її вивчення цікавим та приємним. Ігри дають широкі можливості для взаємодії між учнями та вчителями, про що свідчить досвід їхнього використання в Іраку. Ігри допомагають позбутися монотонності вивчення будь-якої тем з англійської мови, як лексичного, так і граматичного матеріалу, особливо в молодших класах. Ігри можна використовувати для різних цілей. Вони сприяють спілкуванню учнів. Ігри допомагають учням розуміти та виконувати завдання вчителя, реагувати на них усно або через іншу діяльність. Ігри передбачають інтерактивну взаємодію учнів та вчителів. І вчителі, і учні можуть ініціювати комунікацію, розмову, відповідати по черзі. Усне спілкування традиційно вважається слабким місцем учнів, які вивчають англійську як іноземну. Для розвитку навичок спілкування необхідно забезпечити учням можливості спілкуватися та взаємодіяти одне з одним за допомогою гри. Поки учні захоплені грою, вони використовують англійську мову спонтанно, не турбуючись про власні помилки. Таким чином, вони отримують багато можливостей для використання англійської мови в реальних життєвих ситуаціях. Правила та процес гри є основним завданням при використанні гри, користування мовою у навчанні стає спонтанним. Метою дослідження є дослідити вплив мовних ігор. Припущення полягає в тому, що школярі отримують користь завдяки іграм і насолоджуються вивченням англійської мови, а не сприймають навчання як нудну, безглузду діяльність. Учні повністю захоплюються грою і, отже, активно включаються в процес вивчення мови. У роботі пропонуються різні ігри. Учні, які грають в ігри, навчаються набагато краще. Більше того, вони насолоджуються вивченням мови і завжди висловлюють бажання використовувати ігри. Планування, розробка, вибір відповідних ігор є складним завданням для вчителя. Учні, безумовно, отримують задоволення від ігор, вони насолоджуються уроками та проявляють власні інтереси. Ігри спонукають учнів до змістовної взаємодії. У класі, в якому використовуються ігри, більше свободи. Відносини між вчителями та учнями більше щирі. Учні активно беруть участь у навчанні. Вони цілеспрямовано використовують англійську мову. Вони підтримують одне одного під час гри, виявляють самостійність, незалежність від вчителя при реалізації гри, вчаться підтримувати одне одного та працювати самостійно. У процесі гри спостерігається більше взаємодії між самими учнями і між вчителем та учнями


Ключові слова


мовна гра, англійська мова, клас, урок, початкова школа, іракський досвід

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Abdul-Kareem, N. T. (2009). A survey study of syllabuses of English used in Iraq (1973 to 2003). Diala Journal, 34, 1–14.

Amin, M. Y. M. (2017). English Language Teaching Methods and Reforms in English Curriculum in Iraq; an Overview. JUHD, 3, 578–583. doi: 10.21928/juhd.20170820.23.

Antón, M., & Dicamilla, F. J. (1999), Socio-Cognitive Functions of L1 Collaborative Interaction in the L2 Classroom. The Modern Language Journal, 83, 233–247. doi:10.1111/0026-7902.00018

Brewster, J., Ellis, G. & Girard, D. W. (2004). The primary English teacher’s guide. Penguin English Guide.

Britton, J. (1970). Language and learning: The importance of speech 10 children's development. Harmondswort: Penguin.

Brumfit, C. J., Moon, L., & Tongue, R. (1991). Teaching English to children. Collins ELT: Harper Collins.

Byrne, D. (1995). Games. Teaching Oral English. Harlow: Longman Group UK Limited.

Cameron, L. (2001). Teaching languages to young learners. Cambridge University Press: Cambridge.

Chomsky, N. (1959). Review of B.F Skinner, ‘verbal behaviour’. Language, 35, 26-38.

Cole, M., Cole, S. R., & Lightfoot, C. (2005). The Development of Children. New York: Worth.

Cook, Y. (2001). Second language learning and language teaching. 3rd ed. Oxford University Press.

Corden, R. (2000). Literacy and learning through talk: strategies for the primary classroom. Open University Press: Buckingham.

Ellis, G. (1996). How culturally appropriate is the communicative approach?. ELT Journal, 50 (3), 213–218.

Freeman, D. (1986). Techniques and principles III language teaching. Oxford: Oxford University Press.

Hadfield, J. (1984). Elementary Communication Games. Thomas Nelson and Sons Ltd.

House, S. (1997). An introduction to teaching English to children. Richmond Publishing.

Lado, R. (1964). Language teaching: A scientific approach. McGraw Hill Text.

Langran, J. & Purcell, S. (1994). Language games and activities. Bourne Press Ltd: Great Britain

Larsen-Freeman, D. (1997). Blurring boundaries: New perspectives on teaching and learning in Asia. Thai TESOL Bulletin, 10, 1-10.

Lenneberg, E. H. (1967). Biological foundations of language. New York: John Wiley and Sons.

Masheder, M. (1989). Let's Play Together. Merlin Press.

Nolasco, R., & Arthur, L. (1991). Conversation. ELBS with Oxford University Press.

Olyer, C. (1996). Sharing authority: student initiation during teacher-led read-aloud of information books. Teaching and Teacher Education, 12 (2), 149-160.

Samir Abd al-Rahim Chalabi (1976). Teaching English as a foreign language in Iraq with emphasis on the in-service training of secondary school teachers of English. Dar Al-Jahidh Press.

Scott, W., & Ytreberg, L. (2001). Teaching English to children. Longman.

Singleton, D. (1989). Language Acquisition: The Age Factor. Multilingual Matters.

Skinner, B. F. (1957). Verbal behaviour. New York: Appleton-Century-Crofts.

Storch, N. (2007). Investigating the merits of pair work on a text editing in ESL classs. Language Teaching Research, 11 (2), 143–159.

Sugar, S. (1998). Games That Teach: Experiential Activities for Reinforcing Training. Pfeiffer.

Uberman, A. (1998). The use of games for vocabulary presentation and revision. Forum, 36 (1), 1–15.

Van Lier, L. (1996). Interaction in the language curriculum: awareness, autonomy & authenticity. New York: Longman.

Vanhove, J. (2013). The critical period hypothesis in second language acquisition: a statistical critique and a reanalysis. PloS one, 8(7), e69172.

Vygotsky, L. S. (1978). Mind in society: the development of the higher psychological processes. Cambridge, Mass. Harvard University Press.

Vygotsky, L. S. (1986). Thought and language. Cambridge, MA: Mit Press.

Wells, G., & Chang-Wells, G. L. (1992). Constructing knowledge together: classrooms as of inquiry and literacy. Portsmouth: Heinemann.




DOI: https://doi.org/10.34142/astraea.2020.1.1.01

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.