ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ЯКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Chernionkov Yaroslav

Анотація


Це дослідження проводилось з метою визначення, окреслення основних характеристик, удосконалення психолого-педагогічної основи понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки», «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих навчальних закладах. Автор дослідив, проаналізував провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти на підготовку майбутніх висококваліфікованих фахівців у галузі педагогічної освіти. Автор охарактеризував "діджиталізацію викладання іноземних мов" як процес перетворення всіх процесів навчання та вивчення іноземних мов на основний потік цифрової реалізації навчальних процесів: посібники з електронного навчання, е-навчальні посібники, е-методи та інструменти для вивчення іноземних мов, DVD-матеріали, аудіоматеріали, електронні словники та створення університетської мережі в майбутньому. «Індивідуалізація професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови» була визначена як складна, багатовимірна, багатокомпонентна та багаторівнева концепція, яку ми розглядаємо з позицій освітньої тріади: педагогіка, психологія та іноземна мова. Вона характеризується спеціально створеним середовищем з відповідними умовами і базується на конкретних підходах.

Ключові слова


діджиталізація; діджиталізація вивчення іноземних мов; електронні засоби навчання та навчання; майбутній вчитель іноземних мов; індивідуалізація професійної підготовки; інформатизація навчального процесу; оптимальні умови для розвитку студента; практичний

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Benedek, A., & Molnar, G. (2015). E-teaching and Digitalization at BME. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/280742233_E-teaching_and_Digitalization_at_BME.

Bring Your Own Device s tochki zreniia interesov otechestvennogo biznesa [Bring Your Own Device in Terms of National Business Interests]. (2012). Retrieved from http://www.cisco.com/c/ru_ru/ about/press/pressreleases/2012/112912c.html. (in Russian)

Bykov, V., & Zhuk, Yu. (Eds.). (2005). Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information Technology and Means of Education]. Kyiv: Ataka. (in Ukrainian)

Chernionkov, Ya. (2018). Content and Structure of Individualization of Professional Training of the Future Teacher of Foreign Languages. Naukovi Zapysky, 165, 586–592.

Derzhavnyi standart zahalnoi serednoi osvity [State Standard of General Secondary Education]. (2011). Retrieved from http://zakon3. rada. gov. ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF/page2. (in Ukrainian)

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid. (in Ukraininan)

Kostikova, I., & Masliuk, A. (2013). Profesiino-pedahohichna kompetentnist maibutnoho vchytelia inozemnoi movy v umovakh vprovadzhennia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Professional-pedagogical Competence of the Future Foreign Language Teacher in the Conditions of Introduction of Information and Communication Technologies]. Kharkiv: FOP «Azamaieva V.P.». (in Ukrainian)

Lerman, S. P. (2007). Proekt kak odna iz sovremennykh tekhnologii obucheniia [The Project as One of the Modern Educational Technologies]. Retrieved from http://festival.1september.ru/articles/414629. (in Russian)

Makhreva, O. (2011). Modernizatsiia profesiinykh kharakterystyk uchyteliv inozemnykh mov u mezhakh Bolonskoho protsesu [Modernization of Professional Characteristics of Foreign Language Teachers within the Bologna Process]. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka, 5 (216), 16–25. (in Ukrainian)

Mnatcakanian, T. Sh. (2011). Sovremennye tekhnologii obucheniia angliiskomu iazyku [Modern Technologies of Teaching English]. Retrieved from http://ext.spb.ru/2011-03-29-09-03-14/110-foreignlang/846-2011-12-05-22-09-36.html. (in Russian)

Morska, L. (2008). Teoretyko-metodychni osnovy pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov do vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti [Theoretical and Methodological Bases of Preparation of Future Foreign Language Teachers for the Use of Information Technologies in Professional Activity]. (Abstract of the Thesis for the Degree of Doctor of Pedagogical Sciences). Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil. (in Ukrainian)

Navare, N. (2018). Digitization and Second Language Teaching. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/326674657_Digitization_and_Second_Language_Teaching.

Neborskii, E. V. (2015). Obrazovanie budushchego: kliuchevye pedagogicheskie innovatcii i tendentcii v razvitii obrazovatelnoi sredy [Education of the Future: Key Pedagogical Innovations and Trends in the Development of the Educational Environment]. Retrieved from http://naukovedenie.ru/PDF/166PVN215.pdf. (in Russian)

Obrazovatelnaia tekhnologiia «Brikolazh» [Educational Technology “Bricolage”]. (2016). Retrieved from http://www.moocv.ru/pages.php?pageid=5969. (in Russian)

Panova, L. S. (2010). Metodyka navchannia inozemnykh mov u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [Methods of Teaching Foreign Languages in Secondary Schools.]. Kyiv: VTs «Akademiia». (in Ukrainian)

Piekhota, O., & Starieva, A. (2003). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do vprovadzhennia pedahohichnykh tekhnolohii [Preparation the Future Teacher for the Implementation of Pedagogical Technologies]. Kyiv. (in Ukrainian)

Rozpochynaietsia pidhotovka shkilnoho vchytelia novoho pokolinnia [Training Begins for New Generation School Teachers]. (2016). Retrieved from http://www.britishcouncil.org.ua/year-of-english/updates/blog/Training-Begins-for-New-Generation-School-Teachers. (in Ukrainian)

Smalko, L. (2008). Indyvidualizatsiia navchannia v systemi pidhotovky maibutnoho pedahoha u vyshchii shkoli SShA [Individualization of Training in the System of Preparation of the Future Teacher in the High School of the USA]. (Abstract of the Thesis for the Degree of Candidate of Pedagogical Sciences). National Pedagogical Dragomanov University, Kyiv. (in Ukrainian).




DOI: https://doi.org/10.34142/astraea.2020.1.1.03

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.