ШТУЧНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФОРМА УПТМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ
Анотація
Ідея використання можливостей штучного інтелекту для потреб
навчального процесу не нова для сучасної педагогіки, але її розвиток до початку пандемії COVID-19 був досить фрагментованим. Пандемія, самоізоляція та тривалий карантин змусили шукати нові можливості та форми для відтворення навчального процесу в цій ситуації. І тут на перший план вийшли можливості організації навчального процесу для всіх рівнів освіти з використанням штучного інтелекту. Мета цієї статті - проаналізувати форми використання можливостей штучного інтелекту для організації навчального процесу для учнів початкових класів, що активізувалися через пандемію COVID-19. Використання авторських методів особистого навчання (UPTM) під час навчання в школі завжди вважалося ознакою ідентичності та елітарності навчального процесу в конкретній країні. UPTM, з одного боку, більше відповідає потребам країни та суспільства у підготовці молодого покоління. З іншого боку - це можливість вузької конкретизації навчального процесу. У процесі написання статті були використані емпіричні та теоретичні методи дослідження, характерні для наукових досліджень такого роду. В результаті можна зазначити, що карантин, спричинений пандемією COVID-19, зіграв сприятливу роль у розширенні спектру можливостей використання штучного інтелекту в галузі освіти, навіть у тих сферах, які традиційно вважалися непридатними або неефективними для їх використання через особливості навчальних завдань. Статтю опубліковано в рамках дослідницької програми «Порівняльне дослідження професійного розвитку вчителів початкових класів у Китаї та Південній Кореї» (реєстраційний номер ZKNUC2017038)
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Barrington K. (2019). Common Mental Health Problems in School Children and How to Address Them. Public School Review. https://www.publicschool review. com/blog/common-mental-health-problems-in-school-children-and-how-to-address-them
Bostrom N. (2016). Superintelligence: Paths, Dangers, Strategies. Oxford University Press.
Dalland C. & Klette K. (2016). Individual teaching methods: Work plans as a tool for promoting self-regulated learning in lower secondary classrooms? Education Inquiry. 7:4. 381-404.
Grigg R. (2010). Becoming an Outstanding Primary School Teacher. Routledge.
Guner S. (2019). Introducing AI in primary school prepares kids for future. Daily Sabah. https://www.dailysabah.com/technology/2019/04/03/introducing-ai-in-primary-school-prepares-kids-for-future.
Laing R. & Khattab U. (2016). Social Media: Commentary, Extrapolation and Development of a Mediated Communication Analysis Model. Journal of Social & Behavioural Research in Business. Vol. 7, No. 2
Marr B. (2019). How Is AI Used In Education - Real World Examples Of Today And A Peek Into The Future. Forbes. https://bernardmarr.com/default.asp? contentID =1541.
Martin S. (2019). Artificial Intelligence, Mixed Reality, and the Redefinition of the Classroom. Rowman & Littlefield.
Trucano Michael. (2012). ICT and rural education in China. EduTech: a World Bank Blog on ICT use in education. Retrieved from: https://blogs.worldbank.org/ edutech/ict-and-rural-education-in-china
Tuomi I. (2018). The Impact of Artificial Intelligence on Learning, Teaching, and Education. Policies for the future. Luxembourg : Office of the European Union.
Williams R. (2019). Project «Primary School AI Education». https://www.media. mit. edu/projects/primary-ai-ed/overview/
DOI: https://doi.org/10.34142/astraea.2020.1.2.03
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.