АУДИТОРНІ ДИСКУСІЇ НАВКОЛО КУЛЬТУРНИХ АСПЕКТІВ У ФОРМУВАННІ НАВИЧОК МОВЛЕННЯ СЕРЕД УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
Анотація
Це дослідження виникло через відсутність у студентів можливостей спілкування та вираження своїх ідей щодо змісту, який вони вже вивчали, використовуючи англійську мову як іноземну (EFL). Говоріння як лінгвістичний компонент в EFL є одним із найважливіших навичок у цьому контексті, оскільки воно дозволяє студентам краще взаємодіяти та спілкуватися. Це дослідження, побудоване на спільних діях, спрямоване на вивчення внеску класних дискусій, заснованих на культурних аспектах, одинадцятикласників середньої школи Хорхе Еліесера Гайтана у Флоренсії, Якета (Jorge Eliécer Gaitán High School in Florencia, Caquetá). Кожен процес втручання в цьому дослідженні був розроблений з використанням циклу Аргаваті (2014); цикл складався з трьох рекомендацій: вітання, основна діяльність та завершення. Обговорення в класі проводилися за методом «групового дослідження», щоб дати студентам більше можливостей для участі та обміну ідеями. Опитування, нотатки та аудіозаписи були інструментами для збору даних під час роботи. Результати свідчать про те, що використовування обговорення в класі на основі культурних аспектів EFL є корисним для сприяння участі студентів, і, таким чином, свідчить про значний прогрес у мовленнєвих навичках EFL. Крім того, класні дискусії, засновані на культурних аспектах, дають можливість учням EFL постійно практикуватися, запитувати інформацію, обмінюватися ідеями та робити висновки щодо культурних аспектів, сприяючи значущому розвитку їхніх мовленнєвих навичок.
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Altugan, A. (2015). The relationship between cultural identity and learning. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 186, 1159-1162.
Álvarez Valencia, J., & Bonilla Medina, X. (2009). Addressing culture in the EFL classroom: A dialogic proposal. Profile Issues in Teachers Professional Development, 11(2), 151-170.
Argawati, N. (2014). Improving Students’ Speaking Skill Using Group Discussion (Experimental study on the First Grade Students of Senior High School). ELTIN JOURNAL, Journal of English Language Teaching in Indonesia, 2(2).
Ausubel, P., & Fitzgerald, D. (1961). Chapter V: Meaningful learning and retention: Intrapersonal cognitive variables. Review of Educational Research, 31(5), 500- 510.
Bahrani, T., & Soltani, R. (2012). How to teach speaking skill. Journal of education and Practice, 3(2), 25-29.
Basalama, N. (2018). Motivating EFL learners to speak by embracing local culture and tradition. The Asian EFL Journal, 20(1), 65-76.
Brewer, E. (1997). Proven ways to get your message across. California, United States of America: Kristen L. Gibson.
Brookfield, S., & Preskill, S. (1999). Discussion as a way of teaching: Tools and techniques for university teachers. McGraw-Hill Education (UK).
Cakir, I. (2006). Developing cultural awareness in foreign language teaching. Turkish Online Journal of Distance Education, 7(3), 154-161.
Creswell, J. (2013). Qualitative Inquiry and Research Design. Sage publications.
Derakhshan, A., Khalili, A., & Beheshti, F. (2016). Developing EFL learner’s speaking ability, accuracy and fluency. English Language and Literature Studies, 6(2), 177-186.
Dezin, N., & Lincoln, Y. (2005). The SAGE handbook of qualitative research. Thousand Oaks, California: Sage Publications.
Ewens, W. (1986). Teaching using discussion. Organizational Behavior Teaching Review, 10(3), 77-80.
Flick, U. (2009). An introduction to qualitative research (4th ed.). London: Sage.
Florez, M. C. (1999). Improving Adult English Language Learners’ Speaking Skills. ERIC Digest.
Foster, L., Krohn, R., McCleary, F., Aspiranti, B., Nalls, L., Quillivan, C., ... & Williams, R. (2009). Increasing low-responding students’ participation in class discussion. Journal of Behavioral Education, 18(2), 173.
Freeman, D. (1998). Doing teacher-research: From inquiry to understanding. A Teacher Source book. San Francisco, CA: Heinle & Heinle.
Garside, C. (1996). Look who’s talking: A comparison of lecture and group discussion teaching strategies in developing critical thinking skills. Routledge.
Goldstein, B. (2015). La necesidad de un enfoque intercultural. The need for an intercultural focus. Ruta maestra. Educación bilingüe: Retos y oportunidades. Bilingualism challenges and opportunities. Edición, 11, 8-12.
Glaser, B., & Strauss, A., (1967). The discovery of grounded theory. New York: NY Aldine Publishing Company, Hawthorne.
Gugglberger, L., Adamowitsch, M., Teutsch, F., Felder-Puig, R., & Dür, W. (2015). The use of group discussions: a case study of learning about organisational characteristics of schools. International Journal of Social Research Methodology, 18(2), 127-143.
Guo, M. (2013). Developing Critical Thinking in English Class: Culture-based Knowledge and Skills. Theory & Practice in Language Studies, 3(3).
Hadisaputra, I., & Adnyani, N. (2018). The influence of Balinese culture on EFL university students speaking ability. Lingua Scientia, 19 (2), 13-26.
Han, E. (2007). Academic discussion tasks: A study of EFL students’ perspectives. Asian EFL Journal, 9(1), 8-21.
Hanum, N. (2017). The importance of classroom interaction in the teaching of reading in junior high school. In Prosiding Seminar Nasional Mahasiswa Kerjasama Direktorat Jenderal Guru dan Tenaga Kependidikan Kemendikbud.
Hardman, J., & Hardman, F. (2016). Guided co-construction of classroom talk. Handbook of language and education: Discourse and education, 1-12.
Harizaj, M. (2015). Discussion as an active learning in EFL. European Scientific Journal, 11(16).
James, E., Milenkiewicz, M., & Bucknam, A. (2008). Participatory action research for educational leadership: Using data-driven decision making to improve schools. Sage.
Jiménez, G. (2015). Three Communication Difficulties of EFL Students. Revista de Lenguas Modernas, (23).
Johnson, D. (1991). Cooperation in the classroom. Psyccritiques, 36(12), 1106-1107.
Jones, J. (1999). From Silence to Talk: Cross-Cultural Ideas on Students Participation in Academic Group Discussion. English for specific Purposes, 18(3), 243-259.
Kaddour, K. (2016). Enhancing EFL Learners’ Speaking Skill Through Effective Communicative Activities and Strategies The Case of First Year EFL students (Doctoral dissertation).
Kindon, S., Pain, R., & Kesby, M. (2008). Participatory action research. In International encyclopaedia of human geography. Elsevier, 90-95.
Kramsch, C. (1998). Language and culture. UK: Oxford University Press.
Kürüm, E. (2017). Teaching Speaking Skills. AP Solak, Teaching Language skills for prospective English Teachers, 45-64.
La’biran, R. (2017). Improving Speaking Ability through Small Groups Discussion for the Eight Year Students of SMPN 2 Saluputti in Tana Toraja. English and Literature Journal, 4(1), 51-62.
Lebrón, A. (2013). What is culture?. Merit Research Journal of Education and Review, 1(6), 126-132.
Lee, G. (2009). Speaking up: Six Korean students’ oral participation in class discussions in US graduate seminars. English for Specific Purposes, 28(3), 142-156.
Madrid, D., & García Sánchez, E. (2001). Content-based second language teaching. Present and future trends in TEFL, 101, 129.
Mart, Ç. (2012). Developing speaking skills through reading. International Journal of English Linguistics, 2(6), 91.
Mason, J. (2002). Qualitative researching. London: Sage.
McTaggart, R. (1991). Principles for participatory action research. Adult education quarterly, 41(3), 168-187.
Oviedo, H., & Álvarez, H. (2019). The contribution of customized lessons with cultural content in the learning of EFL among undergraduates. Colombian Applied Linguistics Journal, 21(1), 15-48.
Öztok, M. (2016). Cultural ways of constructing knowledge: The role of identities in online group discussions. International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 11(2), 157-186.
Patton, M. Q. (2002). Qualitative research and case study applications in education. San Francisco: Jossey-Bass.
Prayoga, F. (2018). The Impact Of Topic Based Group Discussion on EFL Learners’ Speaking Performance. Journal of Research & Method in Education, 8(2), 40-45.
Rao, P. (2018). Developing Speaking Skills in ESL or EFL Settings. International Journal of English Language, Literature and Translation Studies (IJELR), vol 5(2).
Rocío, S. (2012). The importance of teaching listening and speaking skills. Madrid: Madrid University.
Rojas-Bahamón, M., Aguilar-Cruz, P., & Arbelaez-Campillo, D. (2020). Curricular integration as a strategy to strengthen the educational process in public institutions in covid-19 times. Revista Inclusiones, 233-241.
Rolong, L., Cervera, L., & Mora, A. (2018). Development of the speaking skills by using significant input about the local culture in Barranquilla. Revista de Ciencias de la Educación, Docencia, Investigación y Tecnologías de la Información CEDOTIC., 3(1), 165-191.
Scheidel, T. M., & Crowell, L. (1964). Idea development in small discussion groups. Quarterly Journal of Speech, 50(2), 140-145.
Shabani, M. (2013). The effect of background knowledge on speaking ability of Iranian EFL learners. International SAMANM Journal of Marketing and Management, 1(1), 25-33.
Sharma, D. (2018). Action Research on Improving Students’ Speaking Proficiency in Using Cooperative Storytelling Strategy. Journal of NELTA Surkhet, 5, 97-105
Sim, M., & Pop, A. (2016). Teaching speaking skills. Annals of the University of Oradea: Economic Science, 25(1), 264-273.
Steinert, Y. (1996). Twelve tips for effective small-group teaching in the health professions. Medical Teacher, 18(3), 203-207.
Trosborg, A. (Ed.). (2010). Pragmatics across languages and cultures (Vol. 7). Walter de Gruyter.
Tsou, W. (2005). Improving speaking skills through instruction in oral classroom participation. Foreign Language Annals, 38(1), 46-55.
Villalobos, O. (2013). Content-based instruction: A relevant approach of language teaching. Innovaciones educativas, 15(20), 71-83.
Yildirim, O. (2017). Class Participation of International Students in the USA. International Journal of Higher Education, 6(4), 94-103.
DOI: https://doi.org/10.34142/astraea.2021.2.2.01
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.