ФОРМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ СПОРТИВНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ КИТАЮ
Анотація
На етапі розвитку китайського суспільства сьогодні система освіти й
підготовки педагогів в КНР націлені на поновлення форм і методів навчання
студентів, включаючи майбутніх вчителів спортивних дисциплін. Ця стаття
аналізує сучасні форми педагогічної роботи, які використовуються в системі
вищої спортивно-педагогічної освіти в КНР, як традиційні (лекції, практичні,
консультації), так і ті, що є унікальними (професійні онлайн-проєкти і
платформи) або інноваційними (волонтерські рухи, соціальні практики
тощо). Метою цієї статті є представити результати вищезгаданого аналізу
і введення нових даних в педагогічний простір української педагогічної науки.
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Chong, K. (2016). Man Perceptions and Teachings of National Identity and National education: Case studies of Hong Kong’s Secondary school teachers. The University of NewYork, 314 p.
Davies, I., Evans, M., & Reid, A. (2015). Globalising Citizenship Education? A critique of’ ‘Global Education’ and ‘Citizenship Education’. British Journal of Educational Studies, 53(1), 66–89.
Du, Ya. (2014). Razvitie vyisshego pedagogicheskogo obrazovaniya v Kitae. [Development of higher pedagogical education in China:]: dis. kand. ped. : 13.00.01. St. Petersburg, 160. (in Russian).
Fu, X. (2018). Osnovnyie napravleniya sovremennyih reform shkolnogo obrazovaniya v KNR. [The main directions of modern reforms of school education in the PRC]. SPb.: Izd-vo RGPU im. A.I. Gertsena, 87. (in Ukrainian).
Jun, L., & Jing, L. (2021). China’s move to mass higher education: An analysis of policy making from a rational framework in the Worldwide Transformation of Higher Education. Perspectives on Education and Society, 9 . Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/331787968_The-Two-Ways-of- Citizenship-Education-in-China_-Benefits-and-Challenges-for-China-in-a- Multicultural-World
Kalashnyk, L & Zhang, C. (2016). Natsionalna horeografiya yak zasib patriotichnogo vihovannya sirit u zakladah sotsialnogo pikluvannya KNR.[National choreography as a means of patriotic education of orphans in institutions of social care of the People’s Republic of China]. Pedagogichniy poshuk, 4 (80), 13-16. (in Ukrainian).
Liang, L. (2019). Usloviya i faktoryi formirovaniya tsennostnyih orientatsiy studencheskoy molodezhi v izmenyayuschemsya obschestve (Na primere Rossiyskoy federatsii i Kitayskoy Narodnoy Respubliki). [Conditions and factors for the formation of value orientations of student youth in a changing society (On the example of the Russian Federation and the People’s Republic of China)]. Sotsiologiya kulturyi, duhovnoy zhizni, 185, 97-107. (in Russian).
Lu, Sh. (2019). Formyi i metodyi professionalnoy podgotovki buduschih uchiteley nachalnoy shkolyi v KNR. [Forms and methods of professional training of future primary school teachers in China]. Noviy kolegIum, 4 (65), 68-72. (in Russian).
National seminar on special education teaching assessment. (2018). Huzhou, 75.
Qing, J. (2007). To Acquire Wisdom: The Way of Wang Yang-ming. New York: Columbia University Press, 68.
Se, Yi. & Kovryzhnyh, O. (2016). Ob opyitah patrioticheskogo vospitaniya studentov v Kitae. [About the experiences of patriotic education of students in China]. Sotsialno-politicheskie i kulturnyie problemyi sovremennosti. 31, 73–75. (in Russian).
Standard of the curriculum of pedagogical education of the People’s Republic of China (2018). Retrieved from: http://old. moe.gov.cn//publicfiles/business/ htmlfiles/moe/s6049/201110/xxgk_125722.html.
Wei, He. (2016). The effects of volunteer service on Chinese college students’ social responsibility. Review of Social Sciences. 01 (01). 50-60
Yi, Yu. (2011). Pro strategiyu rozvitku kitayskoYi osvIti. [About the strategy of Chinese education development]. PedagogIka. 4, 75-77. (in Russian).
Yivanenko, V. (2018). Mezhdunarodnyiy opyit patrioticheskogo vospitaniya podrastayuschego pokoleniya. [International experience of patriotic education of the younger generation]. Upravlencheskoe konsultirovanie. 10. 160-168 (in Russian).
Zhang, Cu. & Cai Qi. (2020). A Study on the Ways of Cultivating College Students’ Ideas of Advocating Law. Civic Education. 10 (237). 201-204
Zhang, Yu. (2015). Research on Extra-curricular Activities in Normal Universities and College of China. Nankai University Press. 83.
DOI: https://doi.org/10.34142/astraea.2021.2.2.03
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.