МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗШИРЕННЯ ГОРИЗОНТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ РИНКОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії. Ефективність державного
управління. 2016. Вип.4 (49). Ч.2. С.301 – 307.
Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук,
А.Я.Дмитрів. К.: Центр учбової літератури. 2014. 620 с.
Демків Я.В. Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках.
URL:http//www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/Vnulp/Logistyka/2010_66924.pdf. (дата звернення: 10.05.2021).
Друкер П. Менеджмент. М., 2010. 704 с.
Котлер Ф, Келлер К. Маркетинг – менеджмент. СПб. 2015. 800 с.
Koch R. Changes in strategy in the twentieth century. - URL:
http//www.cfin.ru/management/strategy/plan/changing_strategy.shtml. (дата звернення: 07.05.2021).
Левченко К.А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку
промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики. Економiка та держава. 2018. № 3. С.113-117.
Пюро О.М. Сучасні маркетингові стратегії підприємств в галузі
інформаційних технологій. URL:http//www.nauka.com/14_NPRT_
/Economics/65971.doc.htm. (дата звернення: 14.05.2021).
Турченюк М. О. Маркетинг. Київ: Знання. 2011. 320 с.
Шульга Л.В., Терещенко І.О., Шарлай О.В. Сучасні маркетингові
стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. №9.
URL:http://www.economy.nayka.com.ua (дата звернення: 14.05.2021).
Shanghai Qiji Culture Media Company, Limited - National Company.
URL: https:// http://www.ncmedia.com.cn/#/
Радченко Л.П. Інтелектуальний капітал як пріоритетна складова
інноваційного розвитку національної економіки. Вісник Кам’янецьПодільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. 2011. Вип. 4. С. 67-71. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2011_4_14 (дата звернення: 15.05.2021)
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.