ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ СПРАВИ (ХХ – поч. ХХІ ст.)

О. С. Черемська, І. М. Ходарєва

Анотація


У роботі досліджено процес формування термінології видавничої справи
та поліграфії впродовж ХХ – поч. ХІ ст. Виокремлено основні етапи станов-
лення термінології як системи зазначеної галузі. Розглянуто спеціальні на-
зви, залучені з інших наукових та технічних галузей, що у сфері видавничої справи і поліграфії дістали нове термінологічне значення унаслідок зовнішньосистемної, міжсистемної та внутрішньосистемної полісемії. Схарактеризовано явище синонімії, поширене в українській видавничій термінології, основні способи термінотворення (лексико-семантичний, морфологічний і синтаксичний); відзначено залучення греко-латинських афіксів та елементів у процесі термінотворення.


Ключові слова


термінологія видавничої справи та поліграфії, етапи формування термінології, системна організація термінології, явище полісе- мії, синонімія в термінології, способи творення термінів

Повний текст:

Без заголовку

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.