ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Анотація
Стаття досліджує потенціал чат-ботів на основі штучного інтелекту в процесі вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти. Аналізуються фактори розвитку ШІ (дані, алгоритми, потужність) та можливості його застосування для персоналізації навчання. У фокусі уваги автора знаходяться чат-боти для розвитку мовних навичок, зокрема character.ai. Актуальність дослідження полягає в потребі індивідуалізації, доступності та інтерактивності навчання. Обґрунтовано необхідність інтеграції ШІ для ефективного навчання, розвитку комунікації та самостійності. Дослідження корисне для викладачів, розробників освітніх програм і студентів.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бердо, Р. С., Расюн, В. Л. & Величко, В. А. (2023). Штучний інтелект та його вплив на етичні аспекти наукових досліджень в українських закладах освіти. Академічні візії, 22. Узято з https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/469
Візнюк, І. М., Буглай, Н. М., Куцак, Л. В., Поліщук, А. С., & Киливник, В. В. (2021). Використання штучного iнтелекту в освiтi. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems (с. 14–22). Узято з https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-59-14-22
Вікторова, Л. В., Кочарян, А. Б., Мамчур, К. В., & Коротун, О. О. (2021). Застосування штучного інтелекту та чат-ботів під час вивчення іноземної мови. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, 32, (Т. 2), 166–173.
Драч, І. І., Петроє, О. М., & Бородієнко, О. В. та ін. (2023). Використання штучного інтелекту у вищій освіті. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 15, 66–82.
Зубенко, О. В. (2023). Штучний інтелект і вивчення іноземної мови. Закарпатські філологічні студії, 27, (Т. 2), 80–85.
Краснопольський, В. Е., Пахомова, Т. О., & Курилова, Ю. Р. (2023). Навчальний потенціал штучного інтелекту для організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови. Актуальні питання у сучасній науці, 7(13), 587–599.
Панухник, О. В. (2023). Штучний інтелект в освітньому процесі та наукових дослідженнях здобувачів вищої освіти: відповідальні межі вмісту ШІ. Галицький економічний вісник, (Т. 83), 4, 202–211.
Толочко, С. В., & Годунова, А. В. (2023). Теоретико-методичний аналіз закордонних практик використання штучного інтелекту в освіті й науці. Вісник науки та освіти, 7 (13), 832–848.
Androshchuk, A., & Maluga, O. (2024). Use of artificial intelligence in higher education: state and trends. International Science Journal of Education & Linguistics, 3(2), 27–35.
Davies, P. A., Falla, T. (2017). Solutions 3rd Edition Level Pre-Intermediate. Oxford: Oxford University Press.
Hamilton, І. (2023). Artificial Intelligence in Education: Teachers’ Opinions On AI in The Classroom. Forbes. December, 5.
Gresham College (2019). AI and Education: The Reality and the Potential [video lecture]. YouTube. 09 April. Retrieved from: https://www.youtube.com/watch?v=-28gv8W8B0s&ab_channel=GreshamCollege
Opryshko, N. (2024) The rise of the artificial intelligence: chat-bots’ potential in the system of language training. Modern tools and methods of scientific investigations: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, October 25, 2024 (pp. 221–224). Antwerp, Kingdom of Belgium.
Turing, A. (1950). Computing Machinery and Intelligence, The Mind, LIX (236), 433–460.
REFERENCES
Berdo, R. S., Rasiun, V. L. & Velychko, V. A. (2023). Shtuchnyi intelekt ta yoho vplyv na etychni aspekty naukovykh doslidzhen v ukrainskykh zakladakh osvity [Artificial Intelligence and Its Impact on Ethical Aspects of Scientific Research in Ukrainian Educational Institutions]. Akademichni viziyi – Academic Visions, 22. Retrieved from: https://academyvision.org/index.php/av/article/view/469 [In Ukrainian].
Vizniuk, I. M., Buhlai, N. M., Kutsak, L. V., Polishchuk, A. S., & Kylyvnyk, V. V. (2021). Vykorystannia shtuchnoho intelektu v osviti [Using Artificial Intelligence in Education]. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems (c. 14–22). Retrieved from: https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021- 59-14-22 [in Ukrainian].
Viktorova, L. V., Kocharian, A. B., Mamchur, K. V., & Korotun, O. O. (2021). Zastosuvannia shtuchnoho intelektu ta chat-botiv pid chas vyvchennia inozemnoi movy [Application of Artificial Intelligence and Chatbots When Learning a Foreign Language]. Informatsiyno-komunikatsiyni tekhnolohiyi v osviti – Information and Communication Technologies in Education. Issue. 32. Vol. 2. S. 166–173 [In Ukrainian].
Drach, I. I., Petroie, O. M., & Borodiienko, O. V. ta in. (2023). Vykorystannia shtuchnoho intelektu u vyshchii osviti [The Use of Artificial Intelligence in Higher Education]. Mizhnarodnyy naukovyy zhurnal «Universytety i liderstvo» – International Scientific Journal “Universities and Leadership”, 15, 66–82 [in Ukrainian].
Zubenko, O. V. (2023). Shtuchnyi intelekt i vyvchennia inozemnoi movy [Artificial Intelligence and Foreign Language Learning]. Zakarpatski filolohichni studii – Transcarpathian Philological Studies, 27(2), 80–85 [in Ukrainian].
Krasnopolskyi, V. E., Pakhomova, T. O., & Kurylova, Yu. R. (2023). Navchalnyi potentsial shtuchnoho intelektu dlia orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv u protsesi vyvchennia inozemnoi movy [Educational Potential of Artificial Intelligence for Organising Independent Work of Students in the Process of Learning a Foreign Language]. Aktualni pytannia u suchasnii nautsi – Current Issues in Modern Science, 7(13), 587–599 [in Ukrainian].
Panukhnyk, O. V. (2023). Shtuchnyi intelekt v osvitnomu protsesi ta naukovykh doslidzhenniakh zdobuvachiv vyshchoi osvity: vidpovidalni mezhi vmistu ShI [Artificial Intelligence in the Educational Process and Scientific Research of Higher Education Students: Responsible Boundaries of AI Content]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Economic Bulletin, 83(4), 202–211 [in Ukrainian].
Tolochko, S. V., & Hodunova, A. V. (2023). Teoretyko-metodychnyi analiz zakordonnykh praktyk vykorystannia shtuchnoho intelektu v osviti y nautsi [Theoretical and Methodological Analysis of Foreign Practices for Using Artificial Intelligence in Education and Science]. Visnyk nauky ta osvity – Bulletin
of Science and Education, 7 (13), 832–848 [in Ukrainian].
Androshchuk, A., & Maluga, O. (2024). The Use of Artificial Intelligence in Higher Education: State and Trends. International Science Journal of Education & Linguistics, 3(2), 27–35 [in English].
Davies, P. A., Falla, T. (2017). Solutions 3rd Edition Level Pre-Intermediate. Oxford: Oxford University Press [in English].
Hamilton, І. (2023). Artificial Intelligence in Education: Teachers’ Opinions On AI in The Classroom. Forbes. December 5. Retrieved from: https://www.forbes.com/advisor/education/it-and-tech/artificial-intelligence-in-school/ [in English].
Gresham College (2019). AI and Education: The Reality and the Potential [video lecture]. YouTube. 09 April. Retrieved from: https://www.youtube.com/watch?v=28gv8W8B0s&ab_channel=GreshamCollege [in English].
Opryshko, N. (2024). The Rise of Artificial Intelligence: Chatbots’ Potential in the Language Training System. Modern Tools and Methods of Scientific Investigations: Collection of Scientific Papers “SCIENTIA” with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, October 25, 2024 (pp. 221–224). Antwerp, Kingdom of Belgium [in English].
Turing, A. (1950). Computing Machinery and Intelligence, The Mind, LIX (236), 433–460 [in English].
DOI: https://doi.org/10.34142/23127546.2025.62.15
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.