СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У КИТАЇ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Боярська-Хоменко А. В., Ван Юйхун. Проблема соціального виховання дітей у педагогічній думці китайської народної республіки. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. 2022. № 59. С. 19-28
Боярська-Хоменко А.В. Науменко С.С. Програма навчання грамоти для обдарованих учнів початкової школи Китаю. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 2020. № 55. С.63-75 DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2020.55.05
Науменко С. С. Витоки ідеї навчання і виховання обдарованих дітей в Китаї.Теорія та методика навчання та виховання. 2021. № 50. С.137-144. DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2021.50.12
Соляник М. Г. Соціальне виховання особистості в сучасних умовах. Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях. Х.: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2022. 172-173.
冯建军. 论青少年社会教育的重要性、复杂性和核心 [Про важливість, складність і суть соціального виховання підлітків]. 读《青少年社会教育学》有感 [Думки про прочитання «Соціальної педагогіки підлітків»], 2018. № 34. С. 18-26.
宋京芸. 关于开展学前儿童社会教育活动的实施建议 [Пропозиції щодо впровадження соціально-освітніх заходів для дітей дошкільного віку]. 现代交际 [Сучасна комунікація], 2016. № 9. С. 3–34.
张怡雷. 能力导向的“学前儿童社会教育”课程模式重构 [Реконструкція моделі навчальної програми «Соціальна освіта для дітей дошкільного віку», орієнтованої на здібності]. 晋中学院 [Журнал університету Цзіньчжун], 2016. № 8. С. 80–82.
张敬稳. 谈幼儿社会教育在幼儿园的开展 [Розмова про розвиток соціальної освіти дітей у дитячих садках]. 学周刊 [Тиждень науки], 2014. № 8. 233 с.
杨晓晓. 南市学前教育现状分析及发展对策 [Аналіз поточної ситуації з дошкільною освітою в місті Луннань і стратегії розвитку].甘肃高师学报 [Журнал педагогічного університету Ганьсу], 2016. № 4. 60–62.
马晓红,王娟 从复杂性视野看幼儿社会教育 [Комплексне вивчення соціального виховання дітей дошкільного віку]. 学前教育研究 [Дослідження дошкільної освіти], 2010. № 1. С. 54–56.
REFERENCES:
Boiarska-Khomenko, A. V., Van Yuikhun. (2022). Problema sotsialnoho vykhovannia ditei u pedahohichnii dumtsi kytaiskoi narodnoi respubliky [The problem of social education of children in the pedagogical thought of the Chinese People's Republic]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. № 59. S. 19-28 (in Ukrainian).
Boiarska-Khomenko. A. V., Naumenko, S.S. (2020). Prohrama navchannia hramoty dlia obdarovanykh uchniv pochatkovoi shkoly Kytaiu [A literacy program for gifted primary school students in China]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Kharkiv. № 55. S.63-75 DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2020.55.05 (in Ukrainian).
Naumenko, S. S. (2021). Vytoky idei navchannia i vykhovannia obdarovanykh ditei v Kytai [Оrigins of the idea of education and education of gifted children in China]. Teoriia ta metodyka navchannia ta vykhovannia. № 50. S.137-144. DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2021.50.12 (in Ukrainian).
Solianyk, M. H. (2022). Sotsialne vykhovannia osobystosti v suchasnykh umovakh [Social education of personality in modern conditions]. Suchasni realii ta perspektyvy sotsialnoho vykhovannia osobystosti v riznykh sotsialnykh instytutsiiakh. Kharkiv: KhNPU imeni H.S. Skovorody. 172-173. (in Ukrainian).
冯建军. (2018). 论青少年社会教育的重要性、复杂性和核心 [On the Importance, Complexity and Core of Youth Social Education]. 读《青少年社会教育学》有感 [Thoughts on Reading «Social Pedagogy of Adolescents»]. 34. 18-26.
宋京芸. (2016). 关于开展学前儿童社会教育活动的实施建议 [Suggestions on carrying out social education activities for preschool children]. 现代交际 [Modern communication]. 9. 3–34 .
张怡雷. (2016). 能力导向的“学前儿童社会教育”课程模式重构 [Ability-Oriented «Social Education for Preschool Children» Curriculum Model Reconstruction]. 晋中学院 [Jinzhong College]. 8. 80–82.
张怡雷. (2016). 能力导向的“学前儿童社会教育”课程模式重构 [Ability-Oriented «Social Education for Preschool Children» Curriculum Model Reconstruction]. 晋中学院 [Jinzhong College]. 8. 80–82.
杨晓晓. (2016). 南市学前教育现状分析及发展对策 [Analysis of the Present Situation of Preschool Education in Nanshi City and Development Countermeasures].甘肃高师学报 [Gansu Normal University Journal]. 4. 60–62.
马晓红, 王娟. (2010). 从复杂性视野看幼儿社会教育 [Looking at Children's Social Education from the Perspective of Complexity]. 学前教育研究 [Preschool Education Research]. 1,54–56.
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2023.54.03
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.