РОЗВИТОК МУЗИЧНИХ ЕСТЕТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Chen Xi. Music Experience Teaching: Connotation, Value and Path Selection. Journal of Educational Science of Hunan Normal University. 2015. Issue 1. Р. 83-96
Compulsory Education Music Curriculum Standards. The Ministry of Education of the People's Republic of China. Beijing : Normal University Press, 2012. 3 р.
Herbert Marcuse, Li Xiaobing. The Dimension of Aesthetics. Guangxi Normal University Press. 2001. Р. 75-81
Yin Aiqing. Humanistic Research on Music Aesthetic Education. Northeast Normal University Press, 2015. Р. 45-56.
Боярська-Хоменко А.В., Ван Юйхун. Роль уроків музики у процесі соціального виховання дітей у Китаї. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2023. Випуск 56. т. 1. С. 9-12. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/56.1.1
Остапенко Л.В., Войченко О.М., Шпортько О.В. Актуальні проблеми музично-естетичної освіти та виховання на початку XXI століття. Молодий вчений. 2018. № 1 (53). С. 153-157
Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Частина ІІ. №18(277), 2013. С.43-54
Чжан Ян, Кін О. М. Використання музично-педагогічної концепції К. Орфа при організації навчання музики школярів як актуальна проблема сучасної системи музичної освіти КНР. Теорія та методика навчання та виховання. 2022. № 52. С. 152–161 DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2022.52.14
REFERENCES:
Boiarska-Khomenko, A.V., Van, Yuikhun. (2023). Rol urokiv muzyky u protsesi sotsialnoho vykhovannia ditei u Kytai [The role of music lessons in the process of social education of children in China]. Naukovyi zhurnal «Innovatsiina pedahohika». Odesa. Vypusk 56. t. 1. S. 9-12. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/56.1.1. (Ukrainian).
Chen, Xi. (2015). Music Experience Teaching: Connotation, Value and Path Selection. Journal of Educational Science of Hunan Normal University. Issue 1. Р. 83-96
Chzhan, Yan, Kin, O. M. (2022). Vykorystannia muzychno-pedahohichnoi kontseptsii K. Orfa pry orhanizatsii navchannia muzyky shkoliariv yak aktualna problema suchasnoi systemy muzychnoi osvity KNR [Orff's music-pedagogical concept in the organization of schoolchildren's music education as an actual problem of the modern music education system of the People's Republic of China]. Teoriia ta metodyka navchannia ta vykhovannia. № 52. S. 152–161 DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2022.52.14. (Ukrainian).
Compulsory Education Music Curriculum Standards. (2012). The Ministry of Education of the People's Republic of China. Beijing : Normal University Press. 3 р.
Herbert, Marcuse, Li, Xiaobing. (2001). The Dimension of Aesthetics. Guangxi Normal University Press. Р. 75-81
Ostapenko, L.V., Voichenko, O.M., Shportko, O.V. (2018). Aktualni problemy muzychno-estetychnoi osvity ta vykhovannia na pochatku XXI stolittia [Actual problems of musical and aesthetic education and upbringing at the beginning of the XXI century]. Molodyi vchenyi. № 1 (53). S. 153-157. (Ukrainian).
Sbitnieva, L. M. (2015) Pidhotovka maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva do muzychno-estetychnoi roboty v suchasnii shkoli [Preparation of the future music teacher for musical and aesthetic work in a modern school]. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka. Pedahohichni nauky. Chastyna II. №18(277), 2013. S.43-54Yin Aiqing. Humanistic Research on Music Aesthetic Education. Northeast Normal University Press. Р. 45-56. (Ukrainian).
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2023.54.12
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.