НОКСОЛОГІЧНИЙ ТА ЕКОЛОГО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХОДИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕКООРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ РИЗИКІВ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Evhrafova, N., Velychko, N. & Volodchenko, Y. (2021). Noksolohiia v khimichnii osviti studentiv medychnykh VNZ. [Noxology in the chemical education of medical students]. Naukovyi pohliad u maibutnie, 3(17-03), 23–26. URL: https://doi.org/10.30888/2415-7538.2020-17-03-012 [in Ukrainian]
Boichuk, Yu. D. (2008). Ekoloho-valeolohichna kultura maibutnoho vchytelia: teoretyko-metodychni aspekty [Ecological and valeological culture of the future teacher: theoretical and methodological aspects]: monohrafiia. Sumy : Univ. kn. 329 s. [in Ukrainian]
Vernik, O. (2019). Ekopsykholohichnyi pidkhid do doslidzhennia blahopoluchchia osobystosti: seredovyshchno-zhyttiediialnisnyi kontekst [Ecopsychological approach to the study of personality well-being: environmental and life context]. Aktualni problemy psykholohii. T. 7 (47). 69–70. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/237410259.pdf#page=68 [in Ukrainian]
Kaidalova, L. H. & Drozhyk, L. V. (2018) Interaktyvni tekhnolohii u pidhotovtsi mahistriv farmatsevtychnykh ta medychnykh spetsialnostei. [Interactive technologies in the training of masters of pharmaceutical and medical specialities]. Teoriia ta metodyka navchannia ta vykhovannia, № 44. S. 44-54. [in Ukrainian]
Kontseptsiia realizatsii derzhavnoi polityky u sferi reformuvannia zahalnoi serednoi osvity "Nova ukrainska shkola" na period do 2029 roku (2016) [The concept of implementation of the state policy in the field of reforming general secondary education "New Ukrainian School" for the period up to 2029]: rozporiadzhennia Kab. Ministriv Ukrainy vid 14 hrud. 2016 r. № 988-r. Instytut modernizatsii zmistu osvity. URL: https://imzo.gov.ua/osvita/nush/ [in Ukrainian]
Liashenko, O. M. (2015). Kontseptualizatsiia upravlinnia ekonomichnoiu bezpekoiu pidpryiemstva [Conceptualisation of enterprise economic security management]: monohrafiia. 2-he vyd., pererobl. Kyiv : NISD. 348 s. [in Ukrainian]
Skrebets, V. O. (1998). Ekolohichna psykholohiia [Ecological psychology]: navch. posib. Kyiv : MAUP. P. 5. [in Ukrainian]
Lytvynovskyi, Ye. Yu., Behun, V. V. & Heldash, S. V. (2016). Teoretychni ta orhanizatsiino-metodychni zasady proektuvannia osvitnoi diialnosti navchalno-metodychnykh ustanov tsyvilnoho zakhystu [Theoretical, organisational and methodological principles of designing educational activities of educational and methodological institutions of civil protection]: monohrafiia [Elektronne merezheve vydannia]. Zaporizhzhia : Kruhozir, 230 s. [in Ukrainian]
Tkach, T. V. (2003). Sotsialno-psykholohichnyi analiz osvitnoho prostoru [Social and psychological analysis of the educational space]. Aktualni problemy psykholohii. T. 7 (1). 409–415. URL: http://ecopsy.com.ua/data/zbirki/2003_01/sb01_64.pdf [in Ukrainian]
Shlimakova, I. (2020). Interaktyvne ekoloho-psykholohichne seredovyshche yak chynnyk formuvannia ekolohichnoi svidomosti osobystosti [Interactive ecological and psychological environment as a factor in the formation of environmental awareness of the individual]. Suchasni treninhovi tekhnolohii dlia rozvytku osobystosti: eko-treninhy. Uman. 98–101. URL: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u279/zbirnik_14.05.2020.pdf [in Ukrainian]
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2023.55.14
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.