ЗАСТОСУВАННЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ДОСВІДУ ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ В УКРАЇНІ
Анотація
У публікації проведено порівняльний аналіз з метою усвідомлення й оцінки американського досвіду щодо становлення й розвитку виховного процесу підлітків в школах Сполучених Штатах Америки та Україні. Зокрема здійснено аналіз змісту, форм і методів виховання в контексті історичної ретроспективи. Автором охарактеризовано особливості взаємодії сім’ї та школи, форми спілкування батьків із соціальними педагогами і вихователями. Окрім того, значна увага приділяється співпраці школи й родини щодо виховання молодого покоління. Проаналізовано педагогічно цінні ідеї й досвід середньої та старшої школи США щодо організації виховання підлітків, а саме завдяки створенню широкої мережі організацій, об’єднань, фондів, центрів, бюро, агенцій для виховання підлітків у позанавчальний час, уведення до шкільної програми нових предметів і курсів, концепцій та програм.
Ключові слова: виховання, підлітковий вік, методи і форми навчання, сім’я, середня школа, старша школа
В публикации проведен сравнительный анализ с целью осознания и оценки американского опыта становления и развития воспитательного процесса подростков в школах Соединенных Штатах Америки и Украины. В частности осуществлен анализ содержания, форм и методов воспитания в контексте исторической ретроспективы. Автором охарактеризованы особенности взаимодействия семьи и школы, формы общения родителей с социальными педагогами и воспитателями. Кроме того, значительное внимание уделяется сотрудничеству школы и семьи по воспитанию молодого поколения. Проанализированы педагогически ценные идеи и опыт средней и старшей школы США по организации воспитания подростков, а именно благодаря созданию широкой сети организаций, объединений, фондов, центров, бюро, агентств для воспитания подростков во внеучебное время, введение в школьную программу новых предметов и курсов , концепций и программ.
Ключевые слова: воспитание, подростковый возраст, методы и формы обучения, семья, школа, старшая школа.
The publication includes the comparative analysis aimed at understanding and evaluating the American experience of the formation and the development of the educational process of adolescents in the schools of the United States and Ukraine. In particular , the analysis of the content, the forms and the methods of education in the context of historical retrospectives is made. The author describes the features of the interaction of a family and school, the communication forms of parents with teachers and caregivers. In addition, considerable attention is paid to the cooperation of school and a family in educating the young generation. Pedagogically valuable ideas and the experience of secondary and high school of the USA on the adolescents education organization are a nalyzed, namely thanks to the establishment of a wide network of organizations, associations, foundations, centers, bureaus and agencies for adolescents education in extracurricular time ; to the implementation of new subjects and courses, concepts and programs to the school curricula.
Keywords: education, adolescence, methods and forms of education, family, secondary school , high school.
Повний текст:
PDFПосилання
Character Education Partnership’s State School of Character Awards Program, Massachusetts Department of Education press release dated September 22, 2007. – Accessed November 19, 2007.
Simon S.B., Howe L.W., & Kirschenbaum H. Values Clarification: a Handbook of Strategies for Teachers and Students. – New York: Hart Publishing Company, 1987. – 400 p.
The Foundation for a Better Life. – [Electronic resource: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Foundation_for_a_Better_Life].
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.