ЗАСТОСУВАННЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ДОСВІДУ ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ В УКРАЇНІ

В. В. Глушич

Анотація


У  публікації  проведено  порівняльний  аналіз  з  метою  усвідомлення  й оцінки американського досвіду щодо становлення й розвитку виховного процесу підлітків  в  школах  Сполучених  Штатах  Америки  та  Україні.  Зокрема здійснено  аналіз  змісту,  форм  і  методів  виховання  в  контексті  історичної ретроспективи.  Автором  охарактеризовано  особливості  взаємодії  сім’ї  та школи, форми спілкування батьків із соціальними педагогами і вихователями. Окрім  того,  значна  увага  приділяється  співпраці  школи  й  родини  щодо виховання молодого покоління.  Проаналізовано  педагогічно  цінні  ідеї  й  досвід  середньої  та  старшої школи США щодо організації виховання підлітків, а саме завдяки створенню широкої  мережі  організацій,  об’єднань,  фондів,  центрів,  бюро,  агенцій  для виховання підлітків у позанавчальний час,  уведення до шкільної програми нових предметів і курсів, концепцій     та програм. 

 

Ключові слова: виховання, підлітковий вік, методи і форми навчання, сім’я, середня школа, старша школа

 

 

В публикации проведен сравнительный анализ с  целью  осознания  и  оценки  американского  опыта  становления  и  развития воспитательного  процесса  подростков  в  школах  Соединенных  Штатах Америки  и  Украины.  В  частности  осуществлен  анализ  содержания,  форм  и методов воспитания в контексте исторической ретроспективы.   Автором охарактеризованы  особенности  взаимодействия  семьи  и  школы,  формы общения родителей с социальными педагогами и воспитателями. Кроме того, значительное  внимание  уделяется  сотрудничеству  школы  и  семьи  по воспитанию молодого поколения. Проанализированы  педагогически  ценные  идеи  и  опыт  средней  и старшей  школы  США  по  организации  воспитания  подростков,  а  именно благодаря созданию широкой сети организаций, объединений, фондов, центров, бюро,  агентств  для  воспитания  подростков  во  внеучебное  время,  введение  в школьную программу новых предметов и курсов , концепций и программ.

 

Ключевые слова: воспитание, подростковый возраст, методы и формы обучения, семья, школа, старшая школа.

 

The publication includes the comparative analysis aimed at understanding  and  evaluating  the  American  experience  of  the  formation  and  the development of the educational process of adolescents in the schools of the United States  and  Ukraine.  In  particular  ,  the  analysis  of  the  content,  the  forms  and  the methods of education in the context of historical retrospectives is made. The author describes the features of the interaction of a family and school, the communication  forms  of  parents  with  teachers  and  caregivers.  In  addition, considerable attention is paid to the cooperation of school and a family in educating the young generation. Pedagogically  valuable  ideas  and  the  experience  of  secondary  and  high school of the USA on the adolescents education organization are a nalyzed, namely thanks  to  the  establishment  of  a  wide  network  of  organizations,  associations, foundations,  centers,  bureaus  and  agencies  for  adolescents  education  in extracurricular time ; to the implementation of new subjects and courses, concepts and programs to the school curricula.

 

Keywords: education, adolescence, methods and forms of education, family, secondary school , high school.


Повний текст:

PDF

Посилання


Character Education Partnership’s State School of Character Awards Program, Massachusetts Department of Education press release dated September 22, 2007. – Accessed November 19, 2007.

Simon S.B., Howe L.W., & Kirschenbaum H. Values Clarification: a Handbook of Strategies for Teachers and Students. – New York: Hart Publishing Company, 1987. – 400 p.

The Foundation for a Better Life. – [Electronic resource: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Foundation_for_a_Better_Life].


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.