ТАНЦЮВАЛЬНА ОСВІТА В КИТАЇ: АНАЛІЗ ОФФЛАЙН ТА ОНЛАЙН ТРЕНДІВ

Т. О. Разуменко

Анотація


Статтю присвячено аналізу сучасного стану розвитку 81 танцювальних шкіл в Китаї, виявлено тренди естетичної освіти онлайн та оффлайн. У статті використано загальнонаукові методи дослідження (аналіз, синтез, порівняння, систематизація та ін.). Для обробки вихідних даних, що розкривають досліджувану проблему, використано порівняльно-історичний метод, що дозволяє виявити особливості розвитку танцювальної освіти в Китаї в сучасному аспекті. Проаналізовано актуальні публікації китайських учених, пов‟язані з розвитком танцювальної освіти в Китаї як в історичному, так і в сучасному аспекті. Увага приділяється статистичній оцінці ринку освітніх послуг онлайн, у тому числі – співпраці шкіл з провайдерами платних послуг для створення релевантного контента, який набирає популярності в умовах пандемії COVID-19. Розглянуто діяльність основних танцювальних шкіл, які здійснюють онлайн та оффлайн освіту, зокрема Little Swan Art Center, Wu Yulun, Isee Cinderella, Red Dance Shoes та деяких інших. Визначено умови, які сприяють розквіту танцювальної освіти і зазначено причини її популярності серед школярів та батьків. На думку експертів, навчання танцям через інтернет сприяє більш продуктивній діяльності вчителів, ефективно вирішує кадрову проблему нестачі вчителів із танцевальною освітою, але, з іншого боку, це також може прискорити поширення та використання Інтернет-платформ для розповсюдження корпоративного бренду на більш широкій території. Розвиток танцювальної інтернет-освіти безпосередньо пов‟язаний і з необхідністю забезпечення якості освіти викладачів танців основної платформи та франчайзингових курсів, а також зменшенням вартості навчання для вчителів. Разом з тим, Міністерство освіти Китаю проводить послідовну політику підвищення якості естетичного виховання в школі. Зокрема, застосування методу комплексної оцінки дозволяє всебічно оцінити вміння та танцювальні навички дитини. Зроблено висновок про те, що танцювальна освіта онлайн безумовно є перспективним напрямом, якому потрібно розвиватись та покращувати якість послуг за рахунок спеціальної підготовки вчителів, але на даний час вона ще не здатна конкурувати з традиційними танцювальними школами оффлайн.

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Jin Jin, Rose Martin. Exploring the past to navigate the future: examining histories of higher dance education in China in an internationalized context, Research in Dance Education, 2019, vol. 20, issue 2, pp. 225-240.

Nam Jongjin. Formation and Diversification of Contemporary Chinese Classic Dance, 중국„고전무(古典舞)‟의 성립과 다원화, 2020, vol. 42, pp. 241-268.

You Y.H. Online technologies in dance education (China and worldwide experience), Research In Dance Education, 2020. DOI: 10.1080/14647893.2020.1832979

Congyun Zheng. Research of Social and Cultural Changes and Innovation in China‟s National Dancing Art Education, 3rd International Conference on Management, Education, Information and Control (MEICI 2015), pp. 982-987.

Westwood R., Low D. R. The multicultural muse culture, creativity and innovation, International Journal of Cross Cultural Management, 2003, 3(2), pp. 235-259.

REFERENCES:

Jin Jin & Rose Martin (2019) Exploring the past to navigate the future: examining histories of higher dance education in China in an internationalized context, Research in Dance Education, vol. 20, issue 2, pp. 225-240.

Nam Jongjin (2020) Formation and Diversification of Contemporary Chinese Classic Dance, 중국 „고전무(古典舞)‟의 성립과 다원화, vol. 42, pp. 241-268.

You, YH (2020) Online technologies in dance education (China and worldwide experience), Research In Dance Education, DOI: 10.1080/14647893.2020.1832979

Congyun Zheng (2015) Research of Social and Cultural Changes and Innovation in China‟s National Dancing Art Education, 3rd International Conference on Management, Education, Information and Control (MEICI 2015), pp. 982-987.

Westwood R, Low D R. (2003) The multicultural muse culture, creativity and innovation, International Journal of Cross Cultural Management, , 3(2), pp. 235-259.




DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2020.49.07

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.