НАУКОВІ ШКОЛИ ЯК ОСВІТНE СЕРЕДОВИЩЕ ТА ЇХ ТРАНСФОРМАЦІЯ
Анотація
Представлено місце та роль наукової роботи та
наукової діяльності в системі сучасного освітнього
процесу. Охарактеризовано прояв та складові еле-
менти наукової діяльності та на підставі цієї інфор-
мації визначена значущість наукових об’єднань
в системі освіти. Відмічене особливості сучасного
стану в освіті та науці, які сприяють трансформації
наукових об’єднань та їх ролі в освітньому закладі.
Сучасні зміни в змісті, структурі, системі оцінювання,
забезпечення в педагогічному процесі єдності теорії
та практики, наукової й навчальної діяльності, під-
несення ролі університетської науки зумовлюють
потребу в оновленні професійно-педагогічної підго-
товки викладачів, підвищенню рівня використання
їх потенціалу. Вплив сучасних форматів ведення
освітнього процесу (дистанційний, змішаний та ін.)
та взаємодія між учасниками освітнього процесу в
такому форматі безпосередньо впливає на основні
спільноти університету, на реалізацію місії, цілей та
на якість вищої освіти, в тому числі на діяльність та
форми взаємозв’язку між учасниками наукових шкіл.
Але саме така спільнота як наукова школа, зможе
реалізувати гостроактуальні задачі для вітчизняних
вищів та зможе сприяти інтеграції науки та освіти.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Іванова О. А. Комплексний підхід до організації науково-дослідної роботи в навчальному закладі неперервної освіти // Новий Колегiум. 2021. № 2. С. 31–37.
Астахова В. И., Астахова Е. В. Научные школы: проблемы теории и практики. Харьков : Изд-во НУА, 2005. 331 с.
Михайлева Е. Г. Особенности научно-исследовательской работы в условиях непрерывного образования (25-летний кейс Народной украинской академии) // Вчені зап. Харків. гуманітар. ун-ту «Нар. укр. акад.». 2016. Т. 22. С. 55–70.
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2024.2.18
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.