ВПЛИВ ЦІННІСНОЇ КУЛЬТУРИ OBOR НА ПРИНЦИПИ ІНТЕРНАЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНОМУ КИТАЇ
Анотація
Мета статті — визначення «інтернальності» як педагогічної категорії та дослідження того, як загальні принципи ініціативи «Один пояс, один шлях» (OBOR) впливають на ідеологічні та етичні стандарти вчителів початкової школи в Китаї. Дослідження зосереджено на перетині глобальних культурних та етичних цінностей, які пропагує OBOR, із педагогічними принципами китайської початкової освіти. «Інтернальність» визначається як поєднання професійної етики, цінностей та ідеологічних орієнтацій, які формують ідентичність учителя, впливають на процес прийняття рішень і взаємодію в класі. Для вчителів початкової школи в Китаї на ці внутрішні принципи все більше впливає ініціатива OBOR, яка пропагує такі цінності, як взаємна повага, співпраця, культурна інклюзивність і спільне зростання. Досліджується, як цінності OBOR інтегровані в професійний розвиток, практику викладання та етичні стандарти вчителів початкової освіти в Китаї. Висвітлюються способи, якими ці цінності формують ідеологічну орієнтацію та етичну поведінку вчителів, впливаючи як на їх професійну ідентичність, так і на практичні методи навчання. Впроваджуючи принципи OBOR у щоденну освітню практику, ініціатива прагне культивувати почуття глобального громадянства та взаємозв’язку серед молодших учнів, а також змінювати внутрішні педагогічні рамки їхніх викладачів. Розглядаються ширші наслідки узгодження цінностей OBOR з освітньою системою Китаю. Це свідчить про те, що хоча інтеграція цих глобальних цінностей може збагатити професію вчителя шляхом розвитку ширшого світогляду та етичного світогляду, вона також повинна ретельно збалансувати складність місцевих освітніх традицій та усталених внутрішніх принципів учителів. Розглядаючи інтернальність як основну педагогічну концепцію, стаття пропонує глибше зрозуміти, як такі глобальні ініціативи, як OBOR, можуть трансформувати фундаментальні аспекти освіти, переосмислюючи етичні та ідеологічні стандарти, якими керуються у своєму професійному житті вчителі у сучасному Китаї.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Chen H. OBOR and the Reform of Teacher Training in China: New Directions and Challenges // Asia-Pacific Journal of Teacher Education. 2019. №47(1). Р. 65–78. (In Chinese).
Education Action Plan for the Belt and Road Initiative. (2017) //Official site of China State Belt and Road Portal. https://eng.yidaiyilu.gov.cn/p/30277.html (in Chinese).
Hill R. Internality: an Educational Imperative // Journal of Humanistic Psychology. 1978. №18(3). Р. 43–57. DOI: 10.1177/002216787801800306.
Kalashnyk L., Yakushko N., Plakhotnik O., Liu X., & Huang Y. Cultural emphasis: regionalisation as an integral component of multiculturalism within China’s contemporary education system //Research Journal in Advanced Humanities. 2023. №4(3). DOI: 10.58256/rjah.v4i3.1235.
Li J., Wei S. Integrating OBOR Cultural Values in Chinese Primary Education: A Pedagogical Perspective // Frontiers in Education. 2023. №8. Article 789456. (In Chinese).
Liu J., & Shen X. Pedagogical Shifts in Chinese Primary Education Under the OBOR Framework // International Journal of Pedagogical Innovations. 2023. №11(3). Р. 101–117. (In Chinese).
Pansu P. & Dubois N. & Dompnier B. Internality-norm theory in educational contexts // European Journal of Psychology of Education. 2008. №23(4). P. 385–397. DOI: 10.1007/BF03172748.
Peters M.A., & Ogunniran O.M. & Green B. J. Education in and for the Belt and Road Initiative // The Methodology and Philosophy of Collective Writing. 2021. DOI: 10.4324/9781003171959-17.
Sivaruban S. One Belt One Road Implication for Higher Education // International Business. 2023. №4. DOI: 10.2139/ssrn.4468628.
Sun J. & Li M. The Role of Primary School Teachers in Promoting OBOR Values in China // Chinese Education and Society. 2020. №53(2). P. 93–110. (In Chinese).
Xie F. & Kalashnyk N. & Fan Z., & Mkrtichan O., & Hryhorenk V. Chinese cultural values as a part of “Belt and Road Initiative” Project // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. 2020. №4. Р. 376–387. DOI: 10.17770/sie2020vol4.5040.
Xu B. Understanding Education on China’s Belt and Road Initiative: A Cultural Political Economy Approach // Beijing International Review of Education. 2021. №3(1). Р. 56–71. DOI: 10.1163/25902539- 03010005
Xu F. Transforming Teacher Ethics in the OBOR Era: Challenges and Opportunities// Education Policy AnalysisArchives. 2022. №30(5). Р. 191–204. (In Chinese).
Yue X., & Yang S., & Chen B., & Wang W. A Review on higher education of Belt and Road Initiative: Key Findings and Emerging Themes // Higher Education Studies. 2022. №12(2). Р. 93–111. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1345939.pdf.
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2024.3.96
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.