З ІСТОРІЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ

Ірина Разуменко

Анотація


Проаналізовано питання підготовки науково-педагогічних кадрів через аспірантуру та докторантуру за роки існування Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Матеріалами для статті слугували Інструктивні листи, Постанови Кабінету Міністрів України, Листи Міністерствситету Міністерству освіти і науки України різних років. Розглянуто зміну переліку спеціальностей аспірантури та докторантури, контингенту здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та наукового ступеня доктора наук в залежності від потреб регіону у фахівцях вищої кваліфікації. Ви- явлено особливості підготовки докторів філософії та докторів наук на сучасному етапі, згадано видатних випускників аспірантури різних років. Справедливо стверджується, що наявність потужного потенціалу науковців університету дає можливість готувати кваліфіковані кадри не тільки для себе, а й для інших закладів вищої освіти.а освіти і науки України, звіти універ-ситету Міністерству освіти і науки України різних років. Розглянуто зміну переліку спеціальностей аспірантури та докторантури, контингенту здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та наукового ступеня доктора наук в залежності від потреб регіону у фахівцях вищої кваліфікації. Виявлено особливості підготовки докторів філософії та докторів наук на сучасному етапі, згадано видатних випускників аспірантури різних років. Справедливо стверджується, що наявність потужного потенціалу науковців університету дає можливість готувати кваліфіковані кадри не тільки для себе, а й для інших закладів вищої освіти.


Ключові слова


науково-педагогічні кадри; спеці- альності аспірантури та докторантури; контингент; заклади вищої освіти.

Повний текст:

PDF

Посилання


Харківський державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. акад. АПН України І. Ф. Прокопенка. Харків : ОВС, 2001. 176 с.

Інструктивний лист Державного комітету СРСР по народній освіті від 28.ХІ.1988 р. № 51.

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 1994 р. за № 244.

Лист Міністерства освіти України від 10.05.1998 р. за № 10-2/788.

Наказ Міністерства народної освіти УРСР від 06.ХІ.1991 р. за № 193.

Лист Міністерства освіти України від 08.09.1997 р. за № 9/2-530.

Лист Міністерства освіти України від 03.04.1998 р. № 9/2-115.

Звіт ХДПУ ім. Г. С. Сковороди Міністерству освіти України від 03.11.1999 р. за № 504а.

Лист Міністерства освіти України від 03.04.1998 р. № 9/2-115.

Лист Міністерства освіти України від 09.04.2001 р. № 282.

http://hnpu.edu.ua/uk/razovi-specializovani-vcheni-rady

http://hnpu.edu.ua/uk/division/novynyviddilu-aspirantury-i-doktorantury

http://hnpu.edu.ua/sites/default/files/files/Normat_dokum/Zvit_rectora_Khnpu_2023.pdf




DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2024.4.124

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.