СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО ПРОСТОРУ В СУЧАСНУ ОСВІТНЮ ІНФРАСТРУКТУРУ
Анотація
Досліджуються стратегії інтеграції розвитку музичного простору в сучасну освітню інфраструктуру з орієнтацією як на глобальні тренди, так і на регіональні особливості. Основними завданнями є аналіз сучасних стратегій формування музичного простору в освіті та порівняння подібності та відмінності цих стратегій між Європою та Китаєм. Досліджується як освітні системи адаптуються до мінливих культурних, технологічних і педагогічних вимог. Європейський підхід до інтеграції музичного простору характеризується сильним наголосом на культурній спадщині, інклюзивності та міждисциплінарному навчанні. Європейські навчальні заклади зазвичай надають пріоритет інтеграції різноманітних музичних традицій, сприянню творчості та використанню музики як інструменту цілісної освіти. Стратегії регіону відображають ширшу прихильність до збереження культури та розвитку особистого самовираження через музику. Навпаки, стратегіям Китаю щодо інтеграції музичного простору в освіті властивий потужний вплив культурного і політичного контексту цієї країни. Китайський підхід наголошує на дисципліні, технічній майстерності та колективних аспектах створення музики, розбудови музичного простору. Музична освіта в Китаї часто узгоджується з ширшими освітніми цілями, такими як покращення когнітивного розвитку, сприяння національній ідентичності та підтримка морального виховання. Використання технологій, стандартизованих навчальних програм та урядових ініціатив також є характерними рисами підходу Китаю. Обговорюються ширші зміни в музичній освіті за останнє десятиліття, відзначаються зрушення в бік більшої інклюзивності, використання технологій та інтеграції музики в соціальні та емоційні рамки навчання. Ці зміни вплинули не лише на те, як викладають музику, але й на те, як вона сприймається як важлива складова загальної освіти дитини, підкреслюючи еволюцію ролі музики у сприянні когнітивному, емоційному та культурному розвитку
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Carneiro R. & Draxler A. Education for the 21st Century: lessons and challenges // European Journal of Education. 2008. Vol. 43(2). Special Issue: Learning to Live Together — A Necessary Utopia. https://doi.org/10.1111/j.1465-3435.2008.00348.x
Ding Y., & Yang H. (2019). An overview of the development of minority education in China. Chinese Ethnic Culture Resource Bank. http://travel.people.com.cn/n1/2019/0624/c4225 85-31176568.html (in Chinese)
Han S., & Ye F. China’s education policy-making: A policy network perspective // Journal of Education Policy. 2017. Vol. 32(4). P. 389–413. doi:10.1080/02680939.2017.1291998
Jackson J. B. The Seventh Forum on China-US Folklore and Intangible Cultural Heritage: Collaborative Work in Museum Folklore and Heritage Studies // Museum Anthropology Review. 2021. Vol. 15(1). P.78–83.
Mkrtichian O., Shyshenko V., Nebytova I., Parfonova O., & Zhou Zh. Non-state pedagogical universities as teacher training institutions in the Peoples’ Republic ofChina. AD ALTA // Journal of Interdisciplinary Research. 2023. Vol. 13/01-XXXII. P. 26–28.
Moshinski V., Pozniakovska N., Mikluha O., & Voitko M. // Modern education technologies: 21st century trends and challenges. SHS Web Conf. 2021. 104 03009. DOI: 10.1051/shsconf/202110403009
Seeger Anthony, and Huib Schippers (eds). Introduction: Approaching Music as Intangible Cultural Heritage // Huib Schippers, and Anthony Seeger (eds). Music, Communities, Sustainability: Developing Policies and Practices. 2022. https://doi.org/10.1093/oso/9780197609101.003.0001
Spiteri D. Multiculturalism // Higher Education and Intercultural Communication: Developing Strengths-Based Narratives for Teaching and Learning. Palgrave Macmillan London, 2016. https://doi.org/10.1057/978-1-137-51367-0
UNESCO. The Protection And Promotion Of Musical Diversity. Richard Letts (Principal Investigator). Study is made available to the public with the prior agreement of UNESCO. 2006. https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000215412
Wei D., Rafael Â. Digital art and the belt and road initiative: challenges and opportunities // Revista de Direito Internacional. 2020. Vol. 17. P. 257–273. doi: 10.5102/rdi.v17i3.7238
Yijun Y. The pedagogy of Chinese traditional music at the China conservatory of music // Journal of Music History Pedagogy. 2012. Vol. 2(2). P. 179–83.
Zhang W. Multicultural ethnic music education in Communist China // International Journal of Multicultural Education. 2017. Vol. 19(3). P. 65–84.
Джоу Юнь. Історичні передумови та сучасні тенденції розвитку музично- педагогічної освіти в КНР // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2017. Вип. 55 (108). http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2017/55/4.pdf.
Федорець М., Цзюнь Го. Актуальні питання підготовки майбутніх учителів до формування музичної культури сучасних школярів // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. № 8 (102). С. 485–495. https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/02/46.pdf
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2025.1.74
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.