НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ФОРМА КОМУНІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

Ольга Іванова

Анотація


Представлено місце та роль наукової роботи та наукової діяльності в системі сучасного освітнього процесу. Охарактеризовано прояв та складові елементи наукової діяльності та на підставі цієї інформації визначено значущість наукових комунікацій та взаємозв’язків між науковцями, а також університетом та викладачами, іншими стейкхолдерами університету. Відмічено особливості сучасного стану в освіті та науці, які сприяють трансформації наукових комуні- кацій та значущості в освітньому закладі. Дано визна- чення терміну «наукова комунікація» та його характе- ристика в сучасних умовах. Розглянуто основні види наукових комунікацій та їх вплив на результативність науково-дослідної роботи. Зроблено висновок щодо необхідності інтеграції цих видів та мотивації викладачів з метою підвищення ефективності наукової роботи в умовах війни.


Ключові слова


науково-дослідна робота; кому- нікація; взаємодія; науковці; наукове співтовариство; види наукової комунікації; ефективність

Повний текст:

PDF

Посилання


Іванова О. А. Комплексний підхід до організації науково-дослідної роботи в навчальному закладі неперервної освіти // Новий Колегіум. 2021. №2. С. 31–37.

Михайлева Е. Г. Особенности научно-исследовательской работы в условиях непрерывного образования (25-летний кейс Народной украинской академии) // Вчені зап. Харків. гуманітар. ун-ту «Нар. укр. акад.». 2016. Т. 22. С. 55–70.

П’ятницька-Позднякова І. С. Основи наукових досліджень у вищій школі. Центр навч. літ., 2013. 116 с.




DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2025.2.10

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.