НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РАДА — ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ ВИКЛАДАЧЕМ ТА УНІВЕРСИТЕТОМ
Анотація
Розглядається Науково-методична рада як ключова форма комунікації між викладачами та адміністрацією університету. Аналізуються її основні функції, включаючи розробку навчальних програм, впровадження інноваційних технологій, підвищення кваліфікації викладачів та забезпечення якості освітнього процесу. Окрему увагу приділено принципам організації та критеріям оцінки ефективності роботи Ради. Також описуються переваги участі викладачів у її діяльності, механізми мотивації, виклики та можливості оптимізації. Акцент зроблено на важливості використання сучасних технологій та можливостіорганізації роботи в онлайн-форматі. Стаття пропонує практичні рекомендації для підвищення ефективності Ради, забезпечення сприятливих умов для комунікації та професійного розвитку викладачів. Висновки під- креслюють роль Науково-методичної ради у зміцненні академічної екосистеми університету через інтегра-цію інновацій і вдосконалення освітніх процесів
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Андрущенко В. П. Управління якістю освіти в сучасному університеті. Київ :Вид-во Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка, 2012. 320 с.
Боголюбов В. І. Науково-методична робота в закладах вищої освіти. Харків : Основа, 2007. 256 с.
Биков В. Ю., Гуржій А. М. Інформаційні технології в освіті. Київ : Наук. світ, 2017. 288 с.
Гринько Т. С. Формування професійної компетентності викладача // Освіта і наука в Україні. 2020. №18 (3). С. 32–38.
Демченко О. І. Методологія розробки навчальних програм // Вісник Харк. нац. ун-ту. 2019. № 15 (4). С. 77–83.
Іваненко Л. М. Комунікація в освітньому процесі: виклики та перспективи// Педагогіка і психологія. 2021. № 2 (6). С. 89–94.
Іванов І. І. Сучасні тенденції у розвитку дистанційного навчання // Вища освіта України. 2023. № 2. С. 15–22.
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2025.2.12
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.