КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Беспалько В. П. Основы теории педагогических систем (Проблемы и методы психолого-педагогического обеспечения технических обучающих систем). Воронеж: Изд-во Воронежского ун-та, 1977. 304 с.
Васюк О. В. Теорія і методика формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів у вищих аграрних закладах : автореф. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук: 13.00.04. /Нац. агр. ун-т. Київ, 2015. 40 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред.
В. Г. Кремень. Київ: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Кабусь Н. Д. Методологічні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп. Основи сучасної педагогіки. Херсон: ПП «Вишемірський В.С.», 2016. С. 353 –428.
Кручек В. А. Формування комунікативних вмінь студентів вищих
аграрних навчальних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : дис. … канд. пед.. наук : 13.00.04. / Нац. агр. ун-т. Київ, 2003. 576 с.
Лодатко Є. О. Моделювання педагогічних систем і процесів:
монографія. Слов'янськ: СДПУ, 2010. 148 с.
Лузан П. Г. Теоретичні і методичні основи формування навчальнопізнавальної активності студентів у вищих аграрних закладах освіти: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. / Нац. агр. ун-т. Київ, 2004. 505 с.
Максименко С. Д. Загальна психологія: навч. посібн. Вид. 3-є,
переробл. та доповн. Київ: Центр учбової літератури, 2008.
с.
Рябченко В. І. Вища школа України в загально цивілізаційному
контексті: соціально-філософський аналіз з позицій компетентнісного підходу: монографія. Київ: Фітосоціоцентр, 2015. 674 с.
Уемов А. И. Системный подход и общая теория систем. М.: Мысль,1978. 272 с.
References
Bespalko V. P. (1977). Osnovy teorii pedagogicheskikh sistem. Voronezh: Izd-vo Voronezhskogo un-ta.
Vasiuk O. V. (2015). Teoriia i metodyka formuvannia profesiinoi
spriamovanosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv u vyshchykh ahrarnykh zakladakh. (Avtoref. dok. ped. nauk). Nats. ahr. un-t, Kyiv.
Entsyklopediia osvity. (2008). Kyiv: Yurinkom Inter.
Kabus N. D. (2016). Metodolohichni zasady pidhotovky maibutnikh
sotsialnykh pedahohiv do staloho rozvytku sotsialnykh hrup. Osnovy suchasnoi pedahohiky. (pp. 353-428). Kherson: PP «Vyshemirskyi V.S.
Kruchek V. A. (2003). Formuvannia komunikatyvnykh vmin studentiv vyshchykh ahrarnykh navchalnykh zakladiv osvity v protsesi vyvchennia psykholoho-pedahohichnykh dystsyplin. (Dys. kand. ped. nauk). Nats. ahr. un-t, Kyiv.
Lodatko Ye. O. (2010). Modeliuvannia pedahohichnykh system i protsesiv. Sloviansk: SDPU.
Luzan P. H. (2004). Teoretychni i metodychni osnovy formuvannia
navchalno-piznavalnoi aktyvnosti studentiv u vyshchykh ahrarnykh zakladakh osvity. (Dys. dok. ped. nauk). Nats. ahr. un-t, Kyiv.
Maksymenko S. D. (2008). Zahalna psykholohiia. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.
Riabchenko V. I. (2015). Vyshcha shkola Ukrainy v zahalno
tsyvilizatsiinomu konteksti: sotsialno-filosofskyi analiz z pozytsii kompetentnisnoho pidkhodu. Kyiv: Fitosotsiotsentr.
Uemov A. I. (1978) Sistemnyy podkhod i obshchaya teoriya sistem.Moskva: Mysl.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.62.08
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.