ОСОБЛИВОСТІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В КИТАЇ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
У Іфан. Методика вдосконалення етнокультурної підготовки
майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. 2011. Вип. 11(16). С. 109-113.
Чжан Ин. Формирование этнокультурной компетентности будущих учителей музыки и хореографии с кнр: историографический анализ проблемы. European Journal of Humanities and Social Sciences. № 6 2019. 119-122.
Чжоу Цянь. Виховання духовної культури студентів у процесі
музично-естетичної діяльності. Методичні рекомендації. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. 135 с.
Цяо Чжи. Формування етномистецької компетентності учнівської
молоді в музичному навчанні [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Цяо Чжи ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. Київ, 2019.
Qin J. College Students’ Intercultural Communication Competence – a Tentative Study. CELEA. 2005. Vol. 28, № 3. P. 105-109.
Jin W. English LanguageTeachinginCross-CulturalContexts. CELEA. 2004. Vol. 27, № 1. P. 55-58.
The Institute for Advanced Humanistic Studies at Peking University
(IAHS).URL: http://iahs.en.pku.edu.cn/research/culture/
Xin Gao. Research on How to Cultivate an Excellent and Profound
University Culture From the Perspective of Building a Cultural China. 1st International Conference on Arts, Design and Contemporary Education (ICADCE 2015). Atlantis Press. 396- 399 https://doi.org/10.2991/icadce-15.2015.92
References
U, Ifan (2011). Methods of improving ethnocultural training of future music teachers in the process of professional training. Scientific journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series 14: Theory and methods of art education. 11(16). 109-113.
Zhang, Ying (2019). Formation of ethnocultural competence of future music and choreography teachers from China: a historiographic analysis of the problem. European Journal of Humanities and Social Sciences. 6. 119-122.
Zhou, Qian (2017). Education of spiritual culture of students in the process of musical and aesthetic activity. Guidelines. National Pedagogical Dragomanov University, Kyiv. 135 p.
Qiao, Zhi (2019). Formation of ethno-artistic competence of student’s
youth in music education [Text]: author’s dissertation abstract 13.00.07. East Ukrainian Volodymyr Dahl National University. Kyiv.
Qin, J. (2005). College Students’ Intercultural Communication Competence – a Tentative Study. CELEA. Vol. 28(3). 105-109.
Jin, W. (2004). English LanguageTeachinginCross-CulturalContexts.
CELEA. Vol. 27(1). 55-58.
The Institute for Advanced Humanistic Studies at Peking University
(IAHS).URL: http://iahs.en.pku.edu.cn/research/culture/
Xin, Gao (2015) Research on How to Cultivate an Excellent and Profound University Culture From the Perspective of Building a Cultural China. 1st International Conference on Arts, Design and Contemporary Education (ICADCE 2015). Atlantis Press. 396- 399 https://doi.org/10.2991/icadce-15.2015.92
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.62.14
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.