ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПСИХОЛОГІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Гура Т.Є. Психологічні закономірності, механізми та принципи
розвитку професійного мислення у майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. 2014. Вип. 25. С. 266–272. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_25_37. (дата звернення:21.08.2018).
Дідик Н.М. Дослідження професійно значущих характеристик
особистісної зрілості майбутніх психологів. Проблеми сучасної психології. 2014. Вип. 23. С. 160–170. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_16 (дата
звернення: 21.08.2018).
Дружиніна І.А. Розвиток професійної ідентичності майбутніх
практичних психологів засобами активного соціально-психологічного навчання. Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. нституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. КиївНіжин: Видавництво НДУ; ДС «Міланік», 2007. Т. 10, Вип. 1. С. 74–76.
Мова Л.В. Психологічні особливості забезпечення особистісної
самореалізації майбутніх психологів у процесі фахової підготовки: дис. …канд. психологічних наук : 19.00.07 / Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2003. 246 с.
Пономаренко О.В. Поняття «педагогічна технологія» в контексті
формування готовності майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. Менеджмент розвитку сучасного закладу освіти в умовах інформаційного освітнього простору: всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція. С. 35–42.
Борщ Ж. Андрагогічний підхід до підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки. 2012. Вип. 55. С. 58–63.
Вайнола Р.Х. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі професійно-орієнтованої практики майбутніх соціальних педагогів. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2011. Вип. 15. С. 28–32.
Вітвицька С.С. Аксіологічний підхід до виховання особистості
майбутнього вчителя. Креативна педагогіка. 2015. Вип. 10. С. 63–67.
References
Hura, T.Ye. (2014). Psykholohichni zakonomirnosti, mekhanizmy ta
pryntsypy rozvytku profesiinoho myslennia u maibutnikh psykholohiv u protsesi fakhovoi pidhotovky. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 19: Korektsiina pedahohika ta spetsialna psykholohiia, 25. 266–272. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_25_37. (data zvernennia: 21.08.2018).
Didyk, N.M. (2014). Doslidzhennia profesiino znachushchykh
kharakterystyk osobystisnoi zrilosti maibutnikh psykholohiv. Problemy suchasnoi psykholohii, 23, 160–170. Retrieved from:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_16.
Druzhynina, I.A. (2007). Rozvytok profesiinoi identychnosti maibutnikh praktychnykh psykholohiv zasobamy aktyvnoho sotsialno-psykholohichnoho navchannia. Aktualni problemy psykholohii : zb. nauk. pr. nstytutu psykholohii im. H.S. Kostiuka APN Ukrainy, 10(1). P. 74–76.
Mova, L.V. (2003). Psykholohichni osoblyvosti zabezpechennia osobystisnoi samorealizatsii maibutnikh psykholohiv u protsesi fakhovoi pidhotovky. (PhD’s thesis). Nats ped. un-t im. M. P. Drahomanova, Kyiv.
Ponomarenko, O.V. (2019). Poniattia «pedahohichna tekhnolohiia» v konteksti formuvannia hotovnosti maibutnikh mahistriv psykholohii do profesiinoi diialnosti v umovakh neformalnoi osvity. Menedzhment rozvytku suchasnoho zakladu osvity v umovakh informatsiinoho osvitnoho prostoru: vseukrainska naukovopraktychna internet-konferentsiia, 35-42.
Borshch, Zh. (2012). Andrahohichnyi pidkhid do pidhotovky maibutnoho vchytelia. Pedahohichni nauky, 55, 58–63.
Vainola, R.Kh. (2011). Realizatsiia osobystisno oriientovanoho pidkhodu v protsesi profesiino-oriientovanoi praktyky maibutnikh sotsialnykh pedahohiv. Visnyk Hlukhivskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Pedahohichni nauky, 15, 28–32.
Vitvytska, S.S. (2015). Aksiolohichnyi pidkhid do vykhovannia osobystosti maibutnoho vchytelia. Kreatyvna pedahohika, 10, 63–67.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.62.17
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.