ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ІНОЗЕМНИХ ЗДОБУВАЧІВ З КНР ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Анохина Т. Тьютор – это помощь, поддержка, защита. Директор школы. 1995. №4. С. 55-62.
Бабанский Ю.К., Поташник М.М. Оптимизация педагогического
процесса. В вопросах и ответах. К. : Радянська школа, 1983. 287 с.
Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно
ориентированного образования. Педагогика. 1997. №4. С. 11-17.
Газман О.С. Педагогика свободы? Педагогика необходимости?
Учительская газета. 1997. СВ №4. С. 15.
Дейніченко Т.І. Сутність педагогічної підтримки та її застосування при викладанні математики. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : у 3 томах. Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ,2004. Т.1: Теорія та методика навчання математики. С.45-52.
Дейніченко Т.І. Диференціація навчання в процесі групової форми його організації (на прикладі предметів природничо-математичного циклу) : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.09. Харків, 2006. 21 с.
Жерновникова О.А., Золотухіна С. Т. Статистичні методи в
педагогічних дослідженнях у схемах і таблицях: навч. посіб. / за ред. д. пед. наук, чл.-кор. НАПН України В.І. Лозової. Харків, 2018. 108 с.
Золотухіна С.Т., Попова О.В. Педагогічна підтримка студентів у
навчанні математичних дисциплін. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : матеріали II науково-практичної конференції молодих учених м. Харків. Харків, ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2020. С. 56-57.
Зуева Т., Михайлова Н. Преодоление «синдрома адаптации».
Директор школы. 1997. СВ №2. С. 60-66.
Строкова Т.А. Педагогическая поддержка и помощь в современной
образовательной практике. Педагогика. 2002. №4. С. 20-27.
Юсфин С., Коваленко Е. На взаимном интересе и доверии. Директор школы. 1996. №5. С. 46-51.
Zolotukhina S., Bashkir О., Zhernovnykova О. Stages of Training Future Mathematics Teachers in The Field of Pedagogical Improvisation. Наука і освіта. 2018. №4. С. 80–86.
References
Anokhina, T. (1995). T'yutor – eto pomoshch', podderzhka, zashchita. Direktor shkoly, 4, 55–62.
Babanskiy Yu. K., & Potashnik M.M. (1983). Optimizatsiya
pedagogicheskogo protsessa. V voprosakh i otvetakh. M.: Prosveshcheniye.
Bondarevskaya Ye.V. (1997). Gumanisticheskaya paradigma lichnostno Т.І. Дейніченко, Г.В. Дейниченко, О.А. Жерновникова
oriyentirovannogo obrazovaniya. Pedagogika, 4, 11–17.
Gazman O.S. (1997). Pedagogika svobody? Pedagogika neobkhodimosti? Uchitel'skaya gazeta, 4, 15.
Deynichenko T.I. (2004). Sutnistʹ pedahohichnoyi pidtrymky ta yiyi
zastosuvannya pry vykladanni matematyky. Teoriya ta metodyka navchannya matematyky, fizyky, informatyky : u 3 tomakh. Kryvyy Rih: Vydavnychyy viddil NMetAU.
Deynichenko T.I. (2006). Dyferentsiatsiya navchannya v protsesi
hrupovoyi formy yoho orhanizatsiyi (na prykladi predmetiv pryrodnychomatematychnoho tsyklu). (PhD’s Thesis). Kharkiv.
Zhernovnykova O.A., & Zolotukhina S.T. (2018). Statyschychni metody v pedahohichnykh doslidzhennyakh u skhemakh i tablytsyakh: navch. posib. / za red. d. ped. nauk, chl.-kor. NAPN Ukrayiny V.I. Lozovoyi. Kharkiv.
Zolotukhina S.T., & Popova O.V. (2020). Pedahohichna pidtrymka
studentiv u navchanni matematychnykh dystsyplin. Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi v tsyfroviy shkoli : materialy II naukovo-praktychnoyi konferentsiyi molodykh uchenykh m. Kharkiv. Kharkiv, KHNPU imeni H.S. Skovorody.
Zueva, T., & Mykhaylova, N. (1997). Preodolenye «syndroma adaptatsyy». Dyrektor shkoly, 2, 60–66.
Strokova, T.A. (2002). Pedahohycheskaya podderzhka y pomoshchʹ v sovremennoy obrazovatelʹnoy praktyke. Pedahohyka, 4, 20–27.
Yusfyn, S., & Kovalenko, E. (1996). Na vzaymnom ynterese y doveryy. Dyrektor shkoly, 5, 46–51.
Zolotukhina, S., Bashkir, O., & Zhernovnykova, O. (2018). Stages of Training Future Mathematics Teachers in The Field of Pedagogical Improvisation. Nauka i osvita, 4, 80–86.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.05
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.