ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Ангеловских К. Учителя и инновации. Москва: Просвещение, 1991. 159 с.
Даниленко Л. Освітній менеджмент: навч. посіб. Київ: Шкільний світ, 2003. 400 с. 3. Дичківська І.М Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2004. 320 с.
Євдокимова O.O., Алексеєнко Н.В. Інноваційна компетентність як професійна важлива риса сучасного фахівця. Право і безпека. 2017. №2. С. 146–152. Закон України про вищу освіту. Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 37–38, ст.2004. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/392-20#Text
Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных
педагогических поисках. Москва: Наука, 1994. 222 с.
Лапин Н.И. Актуальные проблемы исследования нововведений.
Социальные факторы нововведений в организационных системах. Москва, 1980. С. 65–74.
Литвинов А.С. Педагогічний провайдинг інновацій в освіті: навч.
посіб. /за заг.ред. В.В.Борисова. Суми. Університетська книга, 2019. 265 с.
Михайлишин Р. Професійна готовність педагога до інноваційної
діяльності: якісний аспект: Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. C. 11–18.
Наказ Міністерства освіти і науки «Про затвердження Концепції
розвитку педагогічної освіти» (2018). URL: https://www.uzhnu.edu.ua/uk/infocentre/get/17105. Accessed 16 July 2018
Огієнко О.І. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2013. № 7 (33) С. 154–162.
Плахотнюк Н.П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов’янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). C. 181–191.
Попова О.В. Становлення і розвиток інноваційних педагогічних ідей в Україні у ХХ ст.. Х.: «ОВС», 2001. 256 с.
Юсуфбекова Н.Р. Общие основы педагогической инноватики: Опыт разработки теории инновационных процессов в образовании. М., 1991. 92 с.
References
Angelovskih, K.(1991). Teachers and innovation [Uchitelya i innovatsii]. Moscow: Еducation. (in Russian).
Danylenko, L. (2003). Educational management [Osvitnii menedzhment]. Kyiv: School World. (in Ukrainian).
Dychkivska, I.M. (2004). Innovative pedagogical technologies.
[Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii]. Kyiv: Akademvydav, 2004. (in Ukraine).
Yevdokimova, O.O.,& Aleksieienko, N.V. (2017). Innovative competence as a professionally important feature of a modern specialist [Innovatsiina kompetentnist yak profesiino vazhlyva rysa suchasnoho fakhivtsia]. Law and security, 2, 146 –152. (in Ukrainian).
Law of Ukraine (2019). Pro vysсhchu osvіtu [About higher education]. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/392-20#Text (in Ukrainian).
Klarin, M.V. (1994). Innovative teaching models in foreign pedagogical searches [Innovatsionnyie modeli obucheniya v zarubezhnyih pedagogicheskih poiskah]. Moscow: Nauka. (in Russian).
Lapin, N.I. (1980). Actual problems of research of innovations [Aktualnyie problemyi issledovaniya novovvedeniy] Social factors of innovations in organizational systems. Moscow. (in Russian).
Litvinov, A.S. (2019). Pedagogical provision of innovations in education [Pedahohichnyi provaidynh innovatsii v osviti: navch. posib.] / ed. by V.V. Borisova. Sumy: University book. (in Ukrainian).
Mykhailyshyn, R. (2016). Professional readiness of a teacher for innovative activity: qualitative aspect [Profesiina hotovnist pedahoha do innovatsiinoi diialnosti: yakisnyi aspekt]. Visnyk of Lviv National University. Pedagogical Series, 31, 11–18. (in Ukrainian).
Order of the Ministry of Education and Science. (2018). Pro zatverdzhenij Koncepcії rozvitku pedagogіchnoїi osvіty [On approval of the Concept of teacher education development]. Retrieved from
https://www.uzhnu.edu.ua/uk/infocentre/get/17105. Accessed 16 July 2018 (in Ukrainian).
Ogienko, O.I. (2013). Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies [Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii]. (in Ukrainian).
Plahotniuk, N.P. (2010). Criteria and indicators of the level of readiness of future teachers for innovation [Kryterii ta pokaznyky rivnia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do innovatsiinoi diialnosti]. Collection of scientific works of Sloviansk State Pedagogical University, II(5), 181–191. (in Ukrainian).
Popova, O.V. (2001). Formation and development of innovative
pedagogical ideas in Ukraine in the twentieth century [Stanovlennia i rozvytok innovatsiinykh pedahohichnykh idei v Ukraini u KhKh st.: monohrafiia] Kharkiv: “OVS”. (in Ukrainian).
Yusufbekova, N.R. (1991). General foundations of pedagogical
innovation: Experience in developing the theory of innovative processes in education [Obschie osnovyi pedagogicheskoy innovatiki: Opyit razrabotki teorii innovatsionnyih protsessov v obrazovanii]. Moscow. (in Russian).
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.17
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.