ТЕМАТИЧНИЙ ЗМІСТ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ КНР З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Ван Сяофей

Анотація


Статтю присвячено проблемі визначення тематичного змісту державних стандартів Китайської Народної Республіки з фізичного виховання для молодших класів. Стандарт передбачає створення умов, щодо забезпечення учнів: можливістю розвиватися фізично, демонструвати підготовленість у різних видах рухової діяльності, отримувати знання і навички фізичної активності і збереження здоров'я; постійно брати участь у заходах фізичної культури; спільної співпраці з іншими людьми; відповідального відношення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, здорового способу життя; формування позитивного ставлення до життя та фізичних навантажень. У стандарті доведено необхідність розвиватися фізично, демонструвати підготовленість у різних видах рухової діяльності, отримувати знання і навички фізичної активності і збереження здоров'я. Вимоги державних стандартів КНР з фізичного виховання для молодших класів визначають метою засвоєння знань з фізичної і медичної освіти та активну їхню участь у секційних заняттях спортом, що сприятиме стійкому розвитку суспільства у всіх проявах національної культури.

Ключові слова: стандарт, знання, навички, підготовленість, здоров’я, підхід, система.

 

Исследование посвящено проблеме определения тематического содержания государственных стандартов Китайской Народной Республики по физическому воспитанию для младших школьников. За счет использования новых подходов в системе физкультурного образования КНР решаются государственные задачи. Стандарт предусматривает создание условий обеспечения учащихся: возможностью развиваться физически, демонстрировать подготовленность в различных видах двигательной деятельности, формировать знания и навыки физической активности и сохранения здоровья; возможностью участвовать в мероприятиях связанных с физической культурой и сотрудничеством с другими людьми; ответственного отношения к собственному здоровью, здоровью окружающих, здоровому образу жизни; формированием положительного отношения к жизни и физическим загрузкам. Требования государственных стандартов КНР по физическому воспитанию для младших школьников ставят своей целью формирование знаний в области физического и медицинского образования, а также рекомендуют активное участие в секционных занятиях спортом.

Ключевые слова: стандарт, знания, навыки, подготовленность, здоровье, подход, система.

 

The study is devoted to defining the thematic content of the state standards of the People's Republic of China for physical education for junior grades. The standard provides for the creation of conditions for the provision of students: the ability to develop physically, demonstrate preparedness in various types of motor activity, to acquire knowledge and skills of physical activity and the preservation of health; to participate constantly in physical culture events; co-operation with other people; responsible attitude towards own health, health of others, healthy lifestyle; the formation of a positive attitude to life and physical activity. Acquisition of motor skills. The goal is to get basic knowledge and driving activity. Students will learn about the types and rules of different sports. Coordination activity. Students are prepared to perform various types of walking, running, jumping and throwing. Learn to swim, badminton. Students study basic gymnastic movements (twisting, rolling, lifting, racks, exercises with a hoop, a stick, a ball, a rope), various individual and collective dance moves. complexes of morning exercise, gymnastics for the eyes. Rhythmic movements. The criteria for evaluation are the rhythm of action, softness, smoothness, completeness of execution. Students study swimming techniques (for the southern regions of the country), the basics of skating and skiing (for the northern ones). Knowledge about health. The purpose of the training is to: understand the basics of health care, personal hygiene and sanitation, understanding the diet of a healthy diet (regularity, the role of the main food products), eye hygiene (eye exercises), oral cavity (toothbrush cleaning, caries prevention), personal care and hygiene sleep. Flexibility development. The purpose of training is: the development of flexibility, dexterity and balance. Adaptation of existence in the environment. Recommended games with parents of students and outdoor parties. The standard proves the need to develop physically, demonstrate preparedness in various types of motor activity, gain knowledge and skills in physical activity and health. The requirements of the PRC's state standards for physical education for the junior class are aimed at acquiring knowledge of physical and medical education and actively take part in sectional sports.

Key words: standard, knowledge, skills, fitness, health, approach, system.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ван Сюемань. Особливості організаційно-управлінських основ масової фізичної культури в Китайській Народній Республіці і Україні : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. : 24.00.02 фізичне виховання і спорт. Харків, 2011. 20 с.

Глоба Г. В. Система фізичного виховання в школах Китаю // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : науковий журнал. Харків: ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012. № 10. С. 16–19.

Лан Давей. Природные рекреационные ресурсы Китая – важная составляющая для развития спортивно-оздоровительного туризма в стране // Слобожанський науково-спортивний вісник. 2007. № 12. С. 364–368.

План осуществления «Основных положений об общегосударственном спортивном плане (2006–2010 гг.).» Пекин: Государственное Генеральное Управление КНР по делам физкультуры и спорта, 2006. С. 6–34.

Ху Лифей. Характеристика особенностей функционирования системы физической культуры и спорта в КНР, 1995–2011 гг. / Л. Ху // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. праць Східноєвропейського нац. університету імені Л. Українки. Луцьк, 2013. С. 14–18.

Чжан Л. Физическое воспитание в школах Китая на пороге 21 века // Физкультурное образование Сибири. 1995. № 2. С. 71–73.

Чжун Х. КНР: вопросы преемственности дошкольного и начального школьного образования // Дошкольное воспитание. 1998. № 6. С. 115–117.




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.1228364

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.