ЗНАЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ВІРИ У ФОРМУВАННІОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація
Визначено сутність релігії та віри, обґрунтовано необхідність включення феномену віри в загальну методологічну платформу гуманізації освіти, як відсутнього елемента цілісності освітньої парадигми, охарактеризовано етапи становлення віри у себе, проаналізовано взаємозв’язок знання та віри.
Ключові слова: віра, релігія, феномен віри, релігійність, знання, розвиток, виховання, особистість.
Определено сущность религии и веры, обоснована необходимость включения феномена веры в общую методологическую платформу гуманизации образования, как отсутствующего элемента целостности образовательной парадигмы, охарактеризованы этапы становления веры в себя, проанализирована взаимосвязь знаний и веры.
Ключевые слова: вера, религия, феномен веры, религиозность, знания, развитие, воспитание, личность.
In the paper the author defines the essence of religion and faith, grounds the necessity of including faith phenomenon as the lacking element of educational paradigm integrity into the general methodological platform of education humanization. The researcher also provides characteristics of the stages of developing faith in oneself and analyses connection between knowledge and faith. In the work it is found that faith is human`s innate quality and for this reason it should be used as one of the core components in forming integral personality, competing in this sense with socialization. The author argues that strengthening faith in oneself will save human personality which is the foundation of humanity development. Students` faith in their abilities, in teachers` authority, in the reality of predictions will help them in personal realization.
Key words: faith, religion, faith phenomenon, religiousness, knowledge, development, education, personality.Повний текст:
PDFПосилання
Андреев Д. Л. Роза Мира / Д. Л. Андреев. – М.: «Клышников-Комаров и К», 1992. – 283 с.
Біблія або книги Святого Письма Старого і Нового Завіту. – К.: Нове життя, 1992. – 1087 с.
Моисеев Н.В. В зоне неопределенности/ Н. В. Моисеев // Наука и религия. – М., 1989. – № 2. – С. 2 – 7.
Осипов А. А. Катехизис без прикрас / А. А. Осипов. – М., 1963. – 328 c.
Помиткін Е. О. Психологія духовного розвитку особистості [Монографія] / Е. О. Помиткін. – К.: Наш час, 2005. – 280 с.
Релігієзнавство : Підручник / За ред. В. І. Лубського, В.І. Теремка. – К. : Академія, 2000. – 408 с.
Русова С. Вибрані педагогічні твори / С. Русова – К.: Освіта, 1996. – 304 с.
Ушинський К. Д. Твори: в 6 т. Т. 6 : Матеріали для третього тому «Педагогічної антропології». Психологічні статті. Біографічні матеріали / К. Д. Ушинський . – К. : Рад. шк., 1955. – 615 с.
Fouts G. T. Education for Moral Living: Guidelines for School Programs / G. T. Fouts // Symposium on Curriculum Reform in Education. – 1993. – 19– 21 May. – P. 184.
Франк С. Л. Предмет знания. Душа человека. Мн.: «Харвест» / С.Л. Франк – М. : «АСТ», 200. – 631 с.
Фролов К.Ф. За гранью науки / К. Ф. Фролов // Наука и религия. – М., 1988.– 5-10 с.
Шердаков В. Н. Иллюзия добра /В. Н. Шердаков // Моральные ценности и религиозная вера. – М., 1983
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.