ЗНАЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ВІРИ У ФОРМУВАННІОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ

Г. М. Груць

Анотація


Визначено  сутність  релігії  та  віри,  обґрунтовано  необхідність включення  феномену  віри  в  загальну  методологічну  платформу гуманізації  освіти,  як  відсутнього  елемента  цілісності  освітньої парадигми,  охарактеризовано  етапи  становлення  віри  у  себе, проаналізовано взаємозв’язок знання та віри.

Ключові  слова:  віра,  релігія,  феномен  віри,  релігійність,  знання, розвиток, виховання, особистість.

Определено  сущность  религии  и  веры,  обоснована  необходимость включения феномена веры в общую методологическую платформу гуманизации  образования,  как  отсутствующего  элемента целостности  образовательной  парадигмы,  охарактеризованы  этапы становления  веры  в  себя,  проанализирована  взаимосвязь  знаний  и веры.

Ключевые  слова:  вера,  религия,  феномен  веры,  религиозность, знания, развитие, воспитание, личность.

In the paper the author defines the essence of religion and faith, grounds the  necessity  of  including  faith  phenomenon  as  the  lacking  element  of educational paradigm integrity into the general methodological platform of  education  humanization.  The  researcher  also  provides  characteristics of  the  stages  of  developing  faith  in  oneself  and  analyses  connection between  knowledge  and  faith.  In  the  work  it  is  found  that  faith  is human`s innate quality and for this reason it should be used as one of the core components in forming integral personality, competing in this sense with socialization. The author argues that strengthening faith in oneself will  save  human  personality  which  is  the  foundation  of  humanity development.  Students`  faith  in  their  abilities,  in  teachers`  authority,  in the reality of predictions will help them in personal realization. 

Key words: faith, religion, faith phenomenon, religiousness, knowledge, development, education, personality.

Повний текст:

PDF

Посилання


Андреев Д. Л. Роза Мира / Д. Л. Андреев. – М.: «Клышников-Комаров и К», 1992. – 283 с.

Біблія або книги Святого Письма Старого і Нового Завіту. – К.: Нове життя, 1992. – 1087 с.

Моисеев Н.В. В зоне неопределенности/ Н. В. Моисеев // Наука и религия. – М., 1989. – № 2. – С. 2 – 7.

Осипов А. А. Катехизис без прикрас / А. А. Осипов. – М., 1963. – 328 c.

Помиткін Е. О. Психологія духовного розвитку особистості [Монографія] / Е. О. Помиткін. – К.: Наш час, 2005. – 280 с.

Релігієзнавство : Підручник / За ред. В. І. Лубського, В.І. Теремка. – К. : Академія, 2000. – 408 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори / С. Русова – К.: Освіта, 1996. – 304 с.

Ушинський К. Д. Твори: в 6 т. Т. 6 : Матеріали для третього тому «Педагогічної антропології». Психологічні статті. Біографічні матеріали / К. Д. Ушинський . – К. : Рад. шк., 1955. – 615 с.

Fouts G. T. Education for Moral Living: Guidelines for School Programs / G. T. Fouts // Symposium on Curriculum Reform in Education. – 1993. – 19– 21 May. – P. 184.

Франк С. Л. Предмет знания. Душа человека. Мн.: «Харвест» / С.Л. Франк – М. : «АСТ», 200. – 631 с.

Фролов К.Ф. За гранью науки / К. Ф. Фролов // Наука и религия. – М., 1988.– 5-10 с.

Шердаков В. Н. Иллюзия добра /В. Н. Шердаков // Моральные ценности и религиозная вера. – М., 1983


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.