СЕРІЙНИЙ ЖУРНАЛ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ КОМУНІКАЦІЇ : ФІЛОСОФСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Анотація
Стаття присвячена визначенню місця і ролі серійного журналу в системі сучасної комунікації. Здійснено філософсько-антропологічний аналіз можливості виникнення та активного ствердження нового типу друкованого журналу, який спричинює появу нових комунікативних відносин, де журнал втрачає інформаційну цінність, але перетворюється на цінність речі, яка стає частиною життя споживача.
Ключові слова: серійний журнал, ефект колекції, візуальна система комунікації, Споживач
Статья посвящена определению места и роли серийного журнала в системе современной коммуникации. Осуществлен философско-антропологический анализ возникновения и активного утверждения нового вида печатного журнала, который обуславливает появление новых коммуникативных отношений, в них журнал теряет информационную ценность, однако приобретает ценность вещи, которая становится частью жизни потребителя.
Ключевые слова: серийный журнал, эффект коллекции, визуальная система коммуникации, потребитель.
This article is devoted to serial journal place and role definition in modern communication system. Philosophically- anthropological analysis of new kind of printed journal appearance and active confirmation, which explains new communicative relations appearance, where journal loses its informative value, but receives value of thing, which becomes a part of consumer’s life, was implemented.
Key words: serial journal, collection effect, communication visual system, consumer.Повний текст:
PDFПосилання
Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры. – М.: Культурная революція, Республика, 2006. – 269 с.
Маклюэн М. Понимание медиа: Внешние расширения человека. – М.: Жуковский: КАНОН-пресс-Ц, Кучково поле, 2003. – 464 с.
Маклюэн М. Галактика Гутенберга: Сотворение человека печатной культуры. – К.: Ника-Центр, 2004. – 432 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.