ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ МЕРЕЖНО-ПОЛІАРХІЧНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ОСВІТИ
Анотація
Показано, що методологія мережної взаємодії дає можливість інтерпретувати управлінську діяльність в освітній царині як інтегрованість управлінських культури, стратегії і тактики. Доведено, що у межах цієї концепції управління освітніми процесами набуває проектно-орієнтаційної сутності у відповідності з загальним напрямом становлення постсучасних освітніх практик. Обгрунтовано, що найбільш масштабний вплив на систему управління освітою мережно-поліархічні концепції управлінських інновацій здійснюють через обґрунтування та моделювання процесів інформатизації в системі освіти.
Ключові слова: мережна парадигма управління, модернізація освіти, філософія освіти, поліархічне управління.
Показано, что методология сетевого взаимодействия дает возможность интерпретировать управленческую деятельность в образовательной сфере как интегрированность управленческих культуры, стратегии и тактики. Доказано, что в рамках этой концепции управление образовательными процессами приобретает проектно - ориентационную сущность в соответствии с общим направлением становления постсовременных образовательных практик. Обосновано, что наиболее масштабное влияние на систему управления образованием сетево - полиархические концепции управленческих инноваций осуществляют через обоснование и моделирование процессов информатизации в системе образования.
Ключевые слова : сетевая парадигма управления, модернизация образования, философия образования, полиархическое управление .
It is shown that the methodology of network interactions enables to interpret management activities in the educational field as integrity management culture, strategy and tactics. It is proved that within this concept takes control of the educational process design and orientation of essence under the general direction of becoming postmodern educational practices. Proved that the most massive impact on the network- management education polyarchical concept of innovation management is carried out through the study and modeling of information in the education system.
Keywords: network management paradigm, modernization of education, philosophy of education, polyarchical managementПовний текст:
PDFПосилання
Баєв, В. Концептуальний аналіз електронного уряду та електронного урядування в контексті сучасних наукових розвідок / В.Баєв // Вісник ДСУ. – 2004. - №3.
Маттсон, Л.-Г. Взаимоотношения и сети / Л.-Г.Маттсон / Теория маркетинга / Под ред. М.Бейкера. – СПб.: Питер, 2002.
Шевчук, О. Інформаційне суспільство: бути чи не бути / О. Шевчук, О. Голобуцький. – К.: Атлант UMS, 2001
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.