ПЕДАГОГІЧНО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР ІСТОРИЧНОЇ КОМПАРАТИВІСТИКИ В КОНТЕКСТІ СКОВОРОДИНІВСЬКОЇ ТРАДИЦІЇ
Анотація
В роботі розглядається роль історичної компаративістики у визначенні антропологічної складової виховання через призму сковородинівської традиції.
Ключові слова: Сковорода, компаративістика, антропологія, виховання, освіта.
В работе рассматривается роль исторической компаративістики в определении антропологической составляющей воспитания через призму сковородиновской традиции.
Ключевые слова: Сковорода, компаративистика, антропология, воспитание, образование.
This paper considers the role of historical comparative in determining anthropological component of education through the prism skovorodinovskoy tradition.
Keywords: G. Skovoroda, comparative studies, anthropology, education, trainingПовний текст:
PDFПосилання
Сковорода Г. Поезії / Г. Сковорода. – К.: Радянський письменник, 1971.- 240с.
Вебер М. Самосознание европейской культуры ХХ века: мыслители и писатели Запада о месте культуры в современном обществе / Макс Вебер. – М.: Политиздат, 1991. – 135 с.
Култаєва М. Д. Соціологія глобалізації: навч. посібник [Култаєва М. Д., Прокопенко І. Ф., Радіонова І. О., Троцко Г. В.]; гол. Ред. Култаєва М. Д. – Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2008. – 207 с.
Treml A. Allgemeine Peadagogik. Grundlagen, Hundlungs-felder und Perspectiven der Erziehung / А. Treml Stuttgart: Kohlhammer, 2000. – 310 p.
Бек У. Что такое глобализация? Ошибки глобализма - ответы на глобализацию /У. Бек / Пер. с нем. А. Григорьева, В. Седельника// Общ. ред. и послесл. А. Филиппова – М.: Наука, 2001. – 304 с.
Krenberger Verena. Anthropologie der menschenrechte. Hermeneutische Untersuchungen rechtlicher Quellen / Verena Krenberger // Studien zur Phдnomenologie und praktischer Philosophie. – Bd. 7. – Wьrzburg: Ergon Verlag. – 2008 – 542 S
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.