ВІДКРИТА ОСВІТА ЯК ВЕКТОР ДЕРЖАВНОГО РОЗВИТКУ ПОСТРАДЯНСЬКОЇ УКРАЇНИ

К. Г. Яцура

Анотація


Аргументовано, що розвиток сучасного українського суспільства має зумовлюватися додержанням принципів відкритості у суспільно значущих сферах. Доведено, що через реформу освіти можна досягти докорінних суспільних змін. Розглядаються принципи та вимоги відкритої освіти на прикладі міжнародних практик та з огляду на сучасне законодавство у даній сфері.

Ключові слова: відкрита освіта, відкрите суспільство, інститут освіти, виховання, культура.


Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України «Про вищу освіту» № 1556-VII від 01.07.2014 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://vnz.org.ua/zakonodavstvo/111-zakon-ukrayiny-pro-vyschu-osvitu.

Кант И. Критика практического разума / Иммануил Кант // Сочинения : В 6 т. ; [пер. с нем.]. — М. : Мысль, 1965. — Т. 4 ; Ч. 1. — 544 с.

Кулик А. Н. Способно ли политическое образование в России «открыть» закрытое общество? / А. Н. Кулик // Общественные науки и современность. — 1998. — № 3. — С. 73—84.

Поппер К. Відкрите суспільство та його вороги : В 2-х т. / Карл Поппер ; [пер. з англ. О. Буценка]. — К. : Видавництво «Основи», 1994. — Т. 2 : Спалах пророцтва: Гегель, Маркс та його послідовники. — 494 с.

Спенсер Г. Личность и государство / Герберт Спенсер ; [пер. с англ.]. — Челябинск : Социум, 2007. — 207 с.

Gerhardt W. The Education System – a Culture of Learning [Електронний ресурс] / Wolfgang Gerhardt // Liberal Matters [Liberal Matters is a publication of Liberal International]. — December 2009 : Education in the 21st Century. — P. 19—20. — Режим доступу : http://www.liberal-international.org/contentFiles/files/Final%20version%20-%20print.pdf.

Heinzel H. Empirische Fallstudie und vergleichender Sachstandsbericht zur Offenheit in Unterricht, Schule und deren Umfeld. Dissertation zur Erlangung des akademischen Grades Doktor der Philosophie im Fach Erziehungswissenschaft am Fachbereich 2 der Universität Siegen / Horst Heinzel. — Siegen : Universität Siegen, 2006. — 215 р.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.