ПРЕСИНГИ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПСИХІЧНИХ СТАНІВ СТУДЕНТІВ У РІЗНИХ УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті розглядається проблема психічних станів студентів в різних умовах навчальної діяльності: на семінарі, лекції та вдома при підготовці до занять. Досліджено структуру психічних станів студентів у різних умовах навчальної діяльності та їх зв'язок із стрес-факторами (пресингами) навчальної діяльності.
Ключові слова: психічний стан, навчальна діяльність студентів, психічні стани студентів на семінарі, лекції та вдома при підготовці до занять, стрес-фактори (пресинги) навчальної діяльності.
В статье рассматривается проблема психических состояний студентов в различных условиях учебной деятельности: на семинаре, лекции и дома при подготовке к занятиям. В исследовании представлена структура психических состояний студентов в разных условиях учебной деятельности и их связь со стресс-факторами (прессингами) учебной деятельности.
Ключевые слова: психическое состояние, учебная деятельность студентов, психические состояния студентов на семинаре, лекции и дома при подготовке к занятиям, стресс-факторы (прессинги) учебной деятельности.
In article is considered the problem of mental states of students in various conditions of educational activity: at a seminar, lecture and at home during the preparation for lessons. In research is presented the structure of mental states at students in different conditions of educational activity and their connection with a stress factors (pressures) of educational activity.
Keywords: a mental state, educational activity of students, mental states of students at a seminar, lecture and at home during the preparation for lessons, a stress factors (pressures) of educational activity.
Повний текст:
PDFПосилання
Бодров В.А. Психологический стресс: развитие и преодоление / В.А. Бодров. — М.: ПЕР СЭ, 2006. — 528 с.
Китаев-Смык Л.А. Психология стресса. Психологическая антропология стресса / Л.А. Китаев-Смык. — М.: Академический проект, 2009. — 943 с. — (Технологии психологии).
Кузнецов О.І. Мотиваційні особливості академічної саморегуляції студентів / К.І. Фоменко, О.І. Кузнецов // Проблеми сучасної психології: Збіник наукових праць Камянець-Подільського університету імені Івана Огієнка / За ред. С.Д. Максименка, Л.О. Онуфрієвої. — Вип. 25. — Камянець-Подільський: Аксіома, 2014. — С. 582-596.
Кузнецов М.А. Виды студенческих страхов и особенности их динамики / М.А. Кузнецов, В. С. Шаповалова // Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія, Вип. 49. — Х.: ХНПУ, 2014. — С. 58-68.
Кузнєцов М.А. Психічні стани студентів у процесі навчально-пізнавальної діяльності / Кузнєцов М.А., Фоменко К.І., Кузнецов О.І. — Х.: ХНПУ, 2015. — 339 с.
Кузнєцов М.А. Специфіка реагування на екзаменаційний стрес у студентів з різними рівнями емоційної креативності / М.А. Кузнєцов, Н.Ю. Діомідова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. — Психологія. Випуск 35. — Х.: ХНПУ, 2010. — С. 149-154.
Прохоров А.О. Психические состояния и их проявления в учебном процессе А.О. Прохоров. — Казань: Изд-во Казанск. ун-та, 1991. — 167 с.
Развитие личности в развивающем образовании: монография / Под ред. А.К. Дусавицкого, Е.В. Заики. — Х.: ХНУ имени В.Н. Каразина, 2011. — 292 с.
Cheng H. Attributional style and self-esteem as predictors of psychological well be-ing / H. Cheng, A. Furnham // Counselling Psychology Quarterly. — 2003. — V. 16. — №2. — P. 121-130.
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.60181
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.