МАТЕМАТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ІТ-МЕНЕДЖМЕНТІ

A. Левкін, Д. Левкін, Ю. Синявіна

Анотація


Не можна уявити сучасного життя без матема-
тики. Швидкий розвиток обчислювальної техніки,
засобів інформаційних технологій і застосування
інструментів штучного інтелекту в усі сфери
діяльності людини неможливі без математичних
обчислень. Сьогодні людство перебуває на етапі
«матемізації суспільства». Досягнення математики
величезні, її основи застосовуються при проєкту-
ванні засобів інформаційних технологій, які широко
застосовуються людиною протягом життя: з наро-
дження, під час навчання, роботи, в години дозвілля,
наодинці чи в компанії. Через широке застосування
математики її називають «королевою наук». Мате-
матика — базова дисципліна в усіх закладах вищої
освіти України і світу. Вивчаючи математику,
людина опановує основні її поняття і закономірності,
вчиться, застосовуючи математичні формули, запи-
сувати стан досліджуваних об’єктів і явищ природи,
розраховувати шукані параметри. В загальному
випадку задача математики навчити людину логічно
мислити, доводити розв’язок прикладних задач до
певного результату (числа або графіка). Окремою
дисципліною є прикладна математика, що вивчає
застосування математичних методів і моделей в
різних інших наукових галузях: фізиці, інженерії,
хімії, біології фінансах та в інших галузях.


Ключові слова


математика; засоби інформацій- них технологій; логічне мислення; прикладна мате- матика.

Повний текст:

PDF

Посилання


Вотякова Л.А. Дослідна і науково-методична робота як форма самоосвітньої діяльності вчителя математики // Modern Information Technologies and InnovationMethodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems. 2023. № 69. С. 108–116. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2023-69-108- 116.

Вотякова Л.А. До питання створення освітнього середовища, що забез-печує методологічну підготовку учителя математики // Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems. 2021. № 16. С. 332–341.

Працьовитий М.В. Вища математика. Опорні схеми та алгоритми для самостійної роботи студентів : навч. посіб. / М.В. Працьовитий, М.Б. Ковальчук, Н.В. Сачанюк-Кавецька. Вінниця : ВНТУ, 2019. 103 с.

Івашко В.В. Вища математика. Чернівці : ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2021. 201 с.

Забарило О.В. Впровадження інформаційних технологій при викладанні вищої математики / О.В. Забарило, В.А. Коротюх // Тези доповідей сьомої Міжнар. наук.-практ. конф. «Управління розвитком технологій», 26.03.2020. Київ : КНУБА, 2020. С. 65–66.

Хохлова Л.Г. Використання сучасних інформаційних технологій для викладання вищої математики в умовах заочної форми навчання / Л.Г. Хохлова, Н.Г. Хома// Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи», 12.10.2023. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 234–237.

Кушлик О.І. Вища математика: Елементи теорії ймовірності / О.І. К ушлик, Н.П. Селезньова. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 105 с.

Левкіна Р. Кредитно-модульна система вищої освіти як інструмент формування компетенцій у студентів / Р. Левкіна, В. Ц уканов, А. Левкін // Новий колегiум. 2017. № 2. С. 40–42.

Котикова О. І. Система управління якістю підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України // Інноваційна економіка. 2012. № 10 (36). С. 3–6. Режим доступу : http://archive.nbuv.gov. ua/portal/Soc_Gum/inek/2012_10/3.pdf.

Левкіна Р. Формування почуття соборності студентів та викладачів як запорука високої якості навчально-виховного процесу у ВНЗ / Р. Левкіна, А. Левкін, А. Ряснянська // Новий колегіум. 2018. № 4. С. 35–38.

Левкіна Р. Сучасна освіта у структурі сталого розвитку підприємств сучасного бізнесу / Р. Левкіна, А. Левкін, А. Ряснянська // Новий колегіум. 2018. № 1. С. 45–47.




DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2024.2.67

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.