ПРОВІДНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ У РОЗВИТКУ ПРОФІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОМИСЛОВОЇ ФАРМАЦІЇ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Атаманчук П. С. Інноваційні технології управління навчанням фізики: монографія. кам’янець-Подільський: кам’янець-Подільськ. держ. пед. ун-т, 1999. 174 с.
Головань М. С. компетенція та компетентність: порівняльний аналіз понять // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2011. №8. С. 224-233.
Колесник М. О. Методологія формування універсальної природничо-наукової картини світу у студентів природничих спеціальностей // Зб. наук. пр. «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». Класичний приватний університет. Запоріжжя, 2019. № 64. С. 41–46.
Корбутяк В. І. Методологія системного підходу та наукових досліджень: навч. посіб. Рівне, 2010. 176 с.
Криштанович С. В. Інтегративність навчального процесу у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2018. №60. Т. 2. С. 80–84.
Лейко С. В. Поняття «компетенція» та «компетентність»: теоретичний аналіз // Пед. процес: теорія і практика. 2013. Вип. 4. С. 128–135.
Марущак О.В. Структура системного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів технологій // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2015. Вип. 41. С. 394–399.
Овсієнко Л. компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз // Пед. процес: теорія і практика. 2017. Вип. 2. С. 82–87.
Опачко М.В. Системний та інтегративний підходи в освіті : метод. посіб. Ужгород : УжнУ, 2016. 69 с.
Оргєєва С.В., Хачатрян В.В., Черниш Л.П. Системний підхід до структури професійної підготовки майбутніх авіафахівців // Вісник нац. авіац. ун-ту. Сер. : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. Київ : НАУ, 2015. Вип. 6. С. 134–139.
Пайкуш М.А. Методологічні засади інтеграції природничо-наукової та професійно-практичної підготовки лікаря // Young Scientist. 2017. № 10 (50). С. 501–504.
Ткач Ю. Інтегративний підхід у навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів // Педагогіка вищої та середньої школи. 2015. Вип. 46. С. 90–93
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2024.3.51
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.