ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ДО КОНСУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Актуальні питання спеціальної, інклюзивної і здоров’язбережувальної освіти» (20 жовтня 2022 р.). Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2022.
Волкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. 360 с.
Голуб Н. М. Взаємодія логопеда з батьками дітей при розв’язанні завдань профілактики і корекції в дітей труднощів формування та порушень писемного мовлення // Актуальні питання корекційної освіти (пед. науки). 2021. Вип. 17. С. 95–106. DOI 10.32626/2413-2578.2021-17.95-106
Данілавічюте Е. А. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі // Особлива дитина: навчання і виховання. 2018. Вип. 3. С. 7–19.
Деркач Ю. Я., Чміль М. М. STORYTELLING як засіб розвитку комунікативної компетентності учнів початкової школи // Молодий вчений. 2022. 9 (109) вересень. С. 67–73.
Друганова О. М. Основні напрями і нетрадиційні методи корекційної роботи логопеда із сім’єю дитини із ЗНМ в умовах воєнного стану // «Актуальні питання спеціальної, інклюзивної і здоров’язбережувальної освіти», (20 жовтня 2022 р.) ; за заг. ред. проф. Ю. Д. Бойчука. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2022. С. 45–48.
Друганова О.М. Умови ефективного використання діалогічно-дискусійних технологій навчання у вищій школі // Наук. записки кафедри педагогіки. 2023. № 52. С. 29 — 35. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2023-52-03
Заміщак М. Психологічні проблеми сім’ї, що виховує дитину з особливими потребами // Вісник соціально-гуманітарного факультету. Дрогобич, 2016. Вип. 4. С. 83–88.
Каплієнко А.І. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 2021. № 1(15). С. 113–124. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.15
Карсканова С. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами // Спеціальна освіта: проблеми та перспективи : матер. ХІV міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 квіт. 2021 р.) ; за ред. О. В. Гаврилова. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О. В., 2021. С. 101–103.
Коваленко В. Є., Бистрова Ю. О. Тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагогів у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами // Актуальні питання корекційної освіти (пед. науки) : зб. наук. пр. ; за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. Кам’янець-Подільський : ПП Медо-
бори-2006. 2018. Вип. 11. С.24–35.
Кисличенко О. М. Логопедичний супровід батьків дітей з порушеннями мовлення. Київ, 2011. 67 с.
Компанець Н. М., Луценко І. В., Коваль Л. В. Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ. Київ : Видав. група «Апостол», 2017.
Король А. В. Логопедичний супровід сімей засобами інформаційно-комуні-
каційних технологій // Актуальні питання корекційної освіти. 2019. Вип. 13
Мельніченко Т. В. Вступ до спеціальності : логопедія. Модуль 2 : навч.-метод. посіб. Київ, 2013. 182 с.
Миронова С. П. Робота фахівців з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами // Актуальні питання корекційної освіти. 2017. Вип. 9.
Панченко Л. Ф. Цифровий сторітелінг в освіті дорослих: бар’єри та шляхи їх подолання // Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Т. 79. №5. С. 109–125.https://doi.org/10.33407/itlt.v79i5.3362
Проєкт н а к а з у Міністерства освіти і науки України, 2020 р. про «Порядок надання логопедичних послуг в системі освіти». URL: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuyedlyagromadskogo-obgovorennya-proyektnakazu-pro-zatverdzhennya-poryadkunadannyalogopedichnih-poslug-v-sistemiosviti (дата звернення 30.08.2024).
Пузина О. Взаємодія вчителя-логопеда і батьків у корекційній логопедичній роботі з дошкільниками. URL: https://genezum.org/library/vzaemodiya-vchytelyalogopeda-ibatkiv- u-korekciyniy-logopedychniyroboti-z-doshkilnykamy (дата звернення 30.08.2024).
Рібцун Ю. В. Співпраця вчителя-логопеда з батьками: лопедична група для дітей із ЗНМ // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. 2011. № 1.
С. 33–37.
Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами: досвід минулого — погляд у майбутнє Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023.
Цимбал-Слатвінська С. Етапи становлення професійної підготовки майбутніх логопедів у системі спеціальної освіти// Наук. вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського. Пед. науки. 2019. № 2 (65). С. 337. DOI 10.33310/2518-7813-2019-65-2.
Якимчук Г. Робота логопеда з батьками дитини з тяжкими порушеннями мовлення // Логопед. 2018. № 13. С. 87–94
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2024.3.82
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.