КВАЗІПУБЛІЧНІСТЬ В ОСВІТІ ЯК ПРОЯВ ПОСТКУЛЬТУРИ

Сергій Посохов

Анотація


Йдеться про сучасний стан освіти, передусім вищої. Зазначається, що поняттям «посткультура» позначають досить суттєві зрушення в системі культури, трансформацію усталених принципів, цінностей та традицій. Хоча ці зміни оцінюються по-різному, втім неможна не визнати, що посткультура стала серйозним викликом для університетів в усьому світі. В Україні цей процес ще й обтяжений війною та дистанційною формою освіти, але загальні тенденції подібні. Публічність, яка суттєво зросла з появою інтернету та соціальних мереж, стала невід’ємною складовою посткультури. В сучасному українськомусуспільстві маємо досить складне переплетення публічності та приватності. В системі освіти публічність також має чимало специфічного, що можна позначити словом «квазіпублічність». Відповідні осо- бливості спостерігаються й на рівні управління, й на рівні саморепрезентації, й на рівні взаємодії основних учасників освітнього процесу.


Ключові слова


публічність; посткультура; кла- сичний університет; сучасний світ

Повний текст:

PDF

Посилання


Бауман З., Донскіс Л. Моральнасліпота. Втрата чутливості у плинній сучасності. Київ : Дух і літера, 2014. 280 с.

Arendt H. The Crisis in Culture // Between Past and Future. New York : Penguin, 1994. Р. 197–226.




DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2025.2.15

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.