ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК МІСЦЕ РОЗГОРТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ВІДНОСИН
Анотація
В статті розглядаються такі поняття як «освітній простір», «культурно-освітній простір». Показана роль та значення культурно-освітнього простору в реалізації педагогічних відносин.
Ключові слова: освітній простір, культурно-освітній простір, педагогічні відносини, суб’єкт-суб’єктні відносини
В статье рассматривается такие понятия как «образовательное пространство», «культурно-образовательное пространство». Показана роль и значение культурно-образовательного пространства в реализации педагогических отношений.
Ключевые слова: образовательное пространство, культурно-образовательное пространство, педагогические отношения, субъект-субъектные отношения.
The idea of “educational area” and “cultural educational area” is considered in the article. The role and significance of cultural educational area in the process of pedagogical relations realization are also presented here.
Key words: educational area, cultural educational area, pedagogical relations, subject-subjective relationshipПовний текст:
PDFПосилання
Коджаспиров, А. Ю., Коджаспирова, Г.М. Педагогический словарь. – М.: Академия, 2000. – 176 с.
Леонова, О. Образовательное пространство как педагогическая реальность. // Alma mater (Вестник высшей школы). – 2006. – № 1. – С. 36-40.
Рибка Н. М. Єдиний освітній простір як інтегративна система: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.03. – Одеса, 2005. – 24 с.
Фромм, Э. Из плена иллюзий // Душа человека. М.: Республика, 1992 - 430 с
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.